doet jou dreumes gekke dingen? doet hij dingen juist wel of niet of op t verkeerde moment. hier een paar grappige voorbeelden. wel: - badwater drinken waar je in zit te weken - zand, blaadjes en takjes opeten - poepen in bad niet: - water uit beker drinken - groente op je bord eten - poepen in je luier
Die van mij is niet helemaal wijs en doet alleen maar gekke dingen, lach me dood om dat kind. Elke keer als ze langs de kattebak loopt door dr knieen gaan en heeel hard BAAAHHHHHH en UUUHHHHLLLL roepen. Als ze dr neus moet snuiten MOET de poes dat ook (arm beest) Eten uit de vuilnisbak vissen en lekker opknabbelen (huhhh hoe komt ze nou weer aan die broodkorst/aardappelschil enz) Als we bijna gaan eten keihard ETEN ETEN ETEN ETEN roepen. Het zelfde geld voor het toetje. Ridderhelm van dr broer op zetten en dat heel hard HALLO? HALLO? roepen. En zo gaat dat de hele dag door. Ik vermoed dat het door haar oudere broer van 6 komt dat ze nu al zo gek doet. En ze lijkt op mama denk ik
*Hier worden alle speeltjes in de kattenbak gegooid! (Mag ze uiteraard niet). *Alle dieren zeggen mauw, behalve honden, die zeg woef of waf. Alhoewel, chihuahua's schijnen ook mauw te zeggen *Ze kan een beetje loslopen, maar waarom zou je als je ook kunt 'hupsen' of lopen op je knieen? *Op straat of in de supermarkt zwaait ze naar iedereen
Haha dat doet mijn dochter ook, maar dan in het konijnenhok. Alle speeltjes gaan er in en dan keihard huilen omdat ze ze er niet meer uit kan pakken Heel vermoeiende bezigheid
Iets laten vallen en dan zeggen "o-ooooh papa"" Als ik onder zijn kinderstoel eten opruim wat hij laat vallen legt hij zo en handvol macaroni op mijn hoofd Poepen in bad Bij de buren binnen rennen zodra ze het wagen de voordeur open te doen als hij buiten is. Dan roept hij "halloooooo" en rent hij hun huis in Niet in de buggy willen zitten maar de buggy zelf duwen In alle regenplassen stampen en het liefst erin gaan liggen Maffe dreumes
Hier wordt brood de laatste dagen met de ogen dicht gegeten. Zoontje tast dan met z'n handen z'n bord af. Hij roept om de haverklap: Oh jee Zelf zeggen wij dat helemaal niet, maar ik vermoed dat het zijn manier van Oh nee zeggen is. Hier ook zodra er een plas te zien is buiten erheen rennen en er hard in gaan stampen.
Haha ik lig in een deuk. Mijn dochter roept ook heel hard eten eten eten, als we aan tafel gaan zitten. En ze heeft nu iets nieuws. De broodstukjes met dr mond pakken ipv met haar hand.
Jaa broodstukjes met de mond pakken dat wordt hier ook nog wel eens gedaan. En dan zeg ik 'ben je een poesje?' 'Mauw' zegt ze dan..
Oh ja ook nieuw hier. Als ze heeft gehuild zegt ze daarna altijd nog heel verontwaardigd 'huilen!!!!' Mocht ik het nog niet snappen denk ik..
1 zoontje stopt standaard zijn voorhoofd in zijn bord pasta. Dat doet ie echt alleen bij pasta. Kan me zo 1,2,3 even verder niks bedenken.
Mijn dochtertje doet tijdens het eten van het toetje haar vingertje omhoog en dan mag ze die in de vla dopen en dan hapt ze hem heel triomfantelijk af. Afsluitend met een raar smak geluid dat ze maakt door haar wangen samen te zuigen en weer los te laten
Hier is het nieuwste dat ze haar lepel afstrijkt als ze yoghurt eet. Knoeit daardoor erg weinig . Verder plast ze bij mijn man altijd in bad en bij mij nooit. Schijnbaar keer bij papa gedaan en toen samen weg gespoelt met bekertjes dus dat is interessant.