Hoi, Ik zit eraan te denken om een meegroeistoel van kid hit te kopen. Vind het idee van een meegroeistoel wel handig en ik wil de keuze kunnen hebben om hem met of zonder tafelblad te kunnen neerzetten. Heeft iemand ervaring met deze stoel en is hij echt zo handig als ik denk? Debby
Heb geen ervaring met deze stoel, maar wij hebben van het weekend wel een andere gekocht. De Brevi slex. Dat is ook een meegroeistoel en die kun je heeeeeel erg lang gebruiken. Kan met en zonder blad.
Geen ervaring met deze stoel. Wij hebben ook een andere meegroeistoel voor onze dochter. Ze is nu twee en ik moet zeggen, ze zit liever op een 'gewone' stoel ipv op haar meegroeistoeltje. Moest ik het overdoen, geloof ik niet dat ik nog zo'n meegroeistoeltje zou aankopen.
Hoi, Wij hebben de Kid Hit van Geuther en zijn er erg tevreden over. Wij wilden ook de keuze met of zonder blad, maar ik moet zeggen dat we hem eigenlijk nog nooit echt zonder blad hebben gebruikt. Voordeel vind ik ook dat je, doordat je het blad er los op schuift, kunt kiezen hoe ver je het aanschuift. Je kunt je kindje dus 'vastzetten' om zo maar te zeggen met het blad. Ze vindt het wel eens interessant dat ze ineens bij haar voetjes kan als het blad eraf is (bij het erin zetten of eruit halen even dus). Verder is het ook een meegroeistoel waar je ook als volwassene op kunt gaan zitten (net als de Triptrap die wij dus niet mooi vinden en waar het blad mist). Dat is niet bij alle meegroeistoelen het geval, sommige gaan maar tot 35 kilo. Hij is dus nooit weg als stoel, je kunt hem blijven gebruiken als je dit wilt. Hij is niet goedkoop, maar het is een degelijke stoel die zijn geld waard is. Ik weet niet wat voor kleur je wilt, maar een tip als je niet de standaard blanke kleur wilt: alleen bij Babypark is de stoel ook in bijvoorbeeld donker kersen te krijgen. Deze kleur wordt speciaal voor Babypark geproduceerd blijkbaar. Zelfs op de site van Geuther vind je hem niet terug. Wij hebben hem daar ook gekocht omdat deze kleur bij de rest van de meubels past. Ik weet zo niet of ze voor de Kid hit nog meer kleuren hebben. Bij Babypark hebben ze ook meer modellen van Geuther, al dan niet zonder blad te gebruiken (de Nanu kan volgens mij ook zonder blad).