Wie heeft ervaring met een stoeltje voor een ouder kindje op een kinderwagenbak? En tot hoeveel kilo kan dit dragen?
Sorry, ik weet wel wat je bedoeld, maar 1 ik heb er geen, 2 ik heb er geen ervaring mee, 3 ik weet niet tot hoeveel kilo het is, 4 ik weet niet of ze nog wel te koop zijn . (volgens mij klinkt het nu wel gemeen, maar ik bedoel het aardig he! ) Dus succes met je zoektocht nog!
Dank je iig voor je antwoord ( had al het idee dat ik genegeerd werd ) Ik wacht gewoon nog af op verdere antwoorden
ik ken het nog wel van vroeger, ik zat in zo`n stoeltje bij mijn zusje op de kinderwagen. op marktplaats staan er een aantal!
ik ken het nog wel van vroeger, ik zat in zo`n stoeltje bij mijn zusje op de kinderwagen. Op marktplaats staan er een aantal. Maar een nieuwe weet ik niet waar je die kunt krijgen.
Ja op Mp staan er wel wat, maar totaal niet hier in de buurt, dus kan ook niet even uitproberen of het op mijn wagen wel past. En niemand weet echt tot hoeveel kilo. Nieuw kon ik ze nergens vinden op het net,net zomin als in de winkel.
ik vond dit wel op internet: Op het gebruik van een opzetstoeltje staat niet echt een leeftijd, wel een gewicht. Dergelijke stoeltjes zijn doorgaans ontworpen voor kinderen van 15 kg tot 36 kg.
de kleine van mijn zusje zit regelmatig op de kinderwagen.Hij heeft het erg naar zijn zin en naar mijn idee zit hij hier veilig.Mijn moeder past 1x per week op de 3 jongens en zo kan ze toch gaan wandelen. Ik heb een stoeltje van een collega gekregen.zij heeft hem gebruikt tot haar oudste 2 werd en niet meer wilde zitten in het stoeltje.Ze wil alleen nog maar lopen.Ik ben er erg blij mee.