Ik kreeg een mailtje van BabyWalz met deze actie: 50 GRATIS fotoafdrukken 10x15cm Je foto's afdrukken doe je bij Walz Fotoservice, de beste kwaliteit met de laagste prijsgarantie! Als beste getest door Kassa Magazine (mei 2009). Nergens beter, nergens goedkoper! Meld je vóór 30 september gratis aan en je krijgt de eerste 50 fotoafdrukken
Link komt (na verwijdering van blabla in eerste deel) uit op Photo Prints - PhotoFun.com - Photo Sharing - Print Photos - Create Photo Gallery For Printing And Sharing - Print Photo Albums Online - Canvas Photo Printing - Calendars - Photo Books - Business Card Printing - Photo Gifts
De link doet het wel, de site is erg traag. Ben zelf al wel bezig geweest maar vind het allemaal niet zo handig werken allemaal. Met uploaden enzo. Heb het wel makkelijker meegmaakt. Plus dat ook nergens staat dat je 50 foto's voor free krijgt (tijdens bestellen en uploaden) heb het dan ook afgebroken en zal het een dezer dagen nog eens proberen
Heb het net gedaan en voor 50 foto's ben je 2,25 kwijt .( verzendkosten en incasso kosten) Het is trouwens van Webprint.nl
hele avond aan gewerkt ér is een onbekende fout opgetreden' op het punt van betaling bevstigen en gelijk opnieuw geprobeerd en nu zegt ie dat ik voor de fotos moet betalen
pixie dat had ik ook, ik wacht nu even af en kijk of het afgeschreven word. Hier stond ook er is een onbekende fout opgetreden. En als ik ze dan weer wilt bestellen kost het me het volledige bedrag. Maar wel een mail gehad, en als ik me bestelling wilt volgen via de mail gaat dat ook niet. Dus ik wacht even rustig af
Nou heb al geen zin meer om te bestellen. Vond het allemaal al zo rottig gaan. Ik pas even deze keer. Heb ik weer een link geplaatst hoor!