Ervaringen wipstoel (chicco)

Discussion in 'De babyuitzet' started by NathalieD, Dec 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    2,534
    0
    36
    We zijn op zoek naar een wipstoel. Het liefst onder de 150 euro. Wie hebben er ervaring met deze wipstoel (of andere). Kwaliteit en comfort vind ik erg belangrijk.

2. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Hallo! Geen ervaring met deze wipstoel en ook niet met onderstaande, maar deze krijgen wij cadeau van mijn ouders (zelf uitgekozen). Ik heb voor deze gekozen omdat hij helemaal afritsbaar is (dus helemaal in de was kan), helemaal plat kan, 3 verschillende standen heeft (dus voor chillen en bv een hapje geven), er mooi en stijlvol uitziet en veilig is (5 punts gordel).

Titaniumbaby i-Relax | Sitters | Baby-Dump

Succes met je zoektocht!

En oja, hij is vér onder de 150 euro!

3. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    2,534
    0
    36
    Die heeft dezelfde prijs als de chicco en ziet er idd ook leuk uit. De mogelijkheid om uit te wassen is ook wel handig. Weet iemand of dit bij de chicco kan?

4. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    2,534
    0
    36
    Niemand?

5. IH5

IH5 Niet meer actief

NathalieD: 12 weken alweer, wow! Fijn voor je!

Ik ken deze wipstoel niet.
    Wij hebben de Stokke Bouncer, lijkt er wel wat op en de bekleding kan eraf om te wassen.

6. Zonnetje3

Zonnetje3 Niet meer actief

7. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Geen ervaring met deze wipstoel.. Wij hebben gewoon de wipstoel van Prenatal.. Kan je aparte hoezen bij kopen voor een paar euro dus makkelijk te wassen. Ik vind ze echt ideaal :)

8. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    3,690
    2,400
    113
    Female
    Broek
    Ik heb deze wipper in het donkerblauw. Tja. Mijn zoontje vond het niet geweldig, maar of dat aan specifiek deze wipper lag of überhaupt aan het liggen in een wipper weet ik niet. Met 6 maanden is hij er "uit gevallen" hij heeft net zo lang liggen proberen draaien tot hij eruit gedraaid was en in de riempjes naast de wipper hing. Er staat ook duidelijk op dat hij maar tot 6 maanden te gebruiken is, dus... Desalniettemin ga ik hem voor deze baby toch weer gebruiken. Geen zin om geld uit te geven aan iets waarvan ik denk dat het weer heel weinig wordt gebruikt.

Share This Page