Ik moet het even ergens kwijt! Super spannend, nu maar hopen dat ze op gaan lopen Ongeveer 3 minuten. Zag hem zelf opkomen met 2.5 minuut. Beide zelfde foto alleen 1 bijgesneden
Woohoo zeker spanned !! Maar er is duidelijk een licht tweede lijntje aanwezig! Hopen dat hij mooi oploop!
Wat een mooi streepje al voor 7dpo! Geweldig hoe mooi deze testen opdrogen. Hopelijk loopt ie mooi op!
ja ik weet het is vroeg en alles kan nog maar ik test liever vroeg dan in spanning te zitten. En ook als het wel fout gaat voor NOD zal ik het ook zien aan de testen. Voelt toch anders dan direct bloed ofzo. Ik denk 16 febr eisprong te hebben gehad want (zondag een voor mij positieve ovu op zondag 14 febr, action werkt niet zo goed bij mij, ik moet eigenlijk extra gevoelige hebben) en woensdag 17 febr begon het bloeden wat ik vaak heb een dag na de ovulatie. Zaterdag avond en nacht menstruatie krampen gehad (4 DPO) en sindsdien merk ik veranderingen op. Gistermiddag met KV2v5 getest maar spierwit en vandaag met de first response en kruidvat nog steeds spierwit. Na een hele tijd denk ik heeel in de verte iets te zien, maar daar moeten ik zo voor zoeken dat ik het me inbeeld denk ik. Oh en mijn NOD is zaterdag 27 febr. Ik heb altijd maar een LF van 10 dagen