Hoihoi! Zou iemand met mij mee willen kijken? Ik voelde mij al een tijdje anders. Veel steken, buikpijn en pijnlijke borsten al anderhalve week. Voor de zekerheid een test gedaan. Vanochtend ben ik alleen ongesteld geworden... (of niet?) Het is helemaal niet gepland, ook niet de bedoeling, maar als het zo zou zijn wel welkom. Even voor de duidelijkheid; ik slik de pil niet, wel condooms. De bovenste test is van mijn vorige zwangerschap, de onderste van gisterenochtend. Dankjullie wel alvast!
Onderste test is negatief en eigenlijk sowieso niet af te lezen aangezien hij al helemaal ingedroogd is.
Even uitleg over dat gele, ik had er zonet een druppel water opgedaan zodat je terwijl het nat was het beter kon zien en om te kijken of het geen indrooglijntjr was. Hij was wat gelig opgedroogd maar op de foto was hij dus nog bezig om terug nat te worden.
Indrooglijntjes gaan niet altijd weg met water helaas . Ik vind hem negatief (is grijs, niet roze). Dus nee, ik zou er niet vanuit gaan dat je een miskraam hebt gehad.
Hij is te pud om te beoordelen. Je "nieuwe" was al geel en droog dus kunnen we niet eerlijk beoordelingen op geven. Enigste wat je kunt doen is een nieuwe doen, bij voorkeur een Predictor dan heb je duidelijkheid.
Ik zie wel een lijntje inderdaad kan me voorstellen dat het twijfels oplevert gewoon een nieuwe test doen en dan weer kijken. Zou er zo in ieder geval niet vanuit gaan dat je miskraam hebt. Twijfel je aan je menstruatie? Is het anders dan normaal?
Ik zou gewoon nog een test doen (liefst Predictor) om het zeker te weten. Kruidvat testen zijn tegenwoordig niet zo goed meer met veel vals positieve testen. Als je nog een test doet, dan weet je het zeker, alleen wel opletten dat je geconcentreerde urine hebt.