Wel of geen miskraam?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lauriann, Feb 26, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lauriann

Lauriann Lid

Jul 24, 2014
    84
    0
    6
    Hoihoi!

Zou iemand met mij mee willen kijken? Ik voelde mij al een tijdje anders. Veel steken, buikpijn en pijnlijke borsten al anderhalve week. Voor de zekerheid een test gedaan. Vanochtend ben ik alleen ongesteld geworden... (of niet?) Het is helemaal niet gepland, ook niet de bedoeling, maar als het zo zou zijn wel welkom. Even voor de duidelijkheid; ik slik de pil niet, wel condooms. De bovenste test is van mijn vorige zwangerschap, de onderste van gisterenochtend.

Dankjullie wel alvast!

Attached Files:

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Onderste test is negatief en eigenlijk sowieso niet af te lezen aangezien hij al helemaal ingedroogd is.

3. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Kan de onderste test niet beoordelen helaas. Is geel opgedroogd.

4. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,823
    18,542
    113
    Female
    Onderste test lijkt niet goed doorgelopen ofzo. Ik zou het niet als een positieve test zien.

5. Lauriann

Lauriann Lid

Jul 24, 2014
    84
    0
    6
    Even uitleg over dat gele, ik had er zonet een druppel water opgedaan zodat je terwijl het nat was het beter kon zien en om te kijken of het geen indrooglijntjr was. Hij was wat gelig opgedroogd maar op de foto was hij dus nog bezig om terug nat te worden.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    Indrooglijntjes gaan niet altijd weg met water helaas ;).

Ik vind hem negatief (is grijs, niet roze).
    Dus nee, ik zou er niet vanuit gaan dat je een miskraam hebt gehad.

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hij is te pud om te beoordelen. Je "nieuwe" was al geel en droog dus kunnen we niet eerlijk beoordelingen op geven.
    Enigste wat je kunt doen is een nieuwe doen, bij voorkeur een Predictor dan heb je duidelijkheid.

8. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Condoom slikken heeft niet veel nut, nee :roflmao:

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    Ohnee, ik dacht dat dat ook bescherming gaf :D:D:D

10. jadie

jadie Bekend lid

Aug 18, 2016
    767
    209
    43
    Ik zie wel een lijntje inderdaad kan me voorstellen dat het twijfels oplevert gewoon een nieuwe test doen en dan weer kijken. Zou er zo in ieder geval niet vanuit gaan dat je miskraam hebt. Twijfel je aan je menstruatie? Is het anders dan normaal?

11. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

Sep 4, 2014
    3,362
    2,083
    113
    Female
    Gelderland
    Ik zou gewoon nog een test doen (liefst Predictor) om het zeker te weten. Kruidvat testen zijn tegenwoordig niet zo goed meer met veel vals positieve testen. Als je nog een test doet, dan weet je het zeker, alleen wel opletten dat je geconcentreerde urine hebt.:)

12. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

Apr 10, 2018
    2,317
    1,660
    113
    Female
    Ff opnieuw testen...

Share This Page