Meekijken aub?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Monet, Mar 9, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monet

Monet Bekend lid

Nov 13, 2012
    586
    225
    43
    Nou fijn dat je zoveel weet van iemands lichaam... maar ik ken mijn lichaam dondersgoed na 5 zwangerschappen en ik weet nu gewoon dat ik zwanger ben (geweest) nav meerdere symptomen.. jij kent mijn hele verhaal niet.... wij hebben extreem grote kans dat het gelijk na innesteling fout gaat... eigenlijk heb ik niet eens zin om me te moeten verantwoorden tegenover jou.. maar bedankt voor je toevoeging!

2. Monet

Monet Bekend lid

Nov 13, 2012
    586
    225
    43
    Apart dan ook dat ik vorige maand een compleet blanco test heb en nu 2x een streep... maar volgens jou ben ik in beide gevallen dus niet zwanger... zo'n streepje komt er voor z'n lol op zeker..

3. Liva

Liva Fanatiek lid

Dec 5, 2016
    2,018
    3,042
    113
    Ik zie zelf echt niet goed of een streep roze of grijs is wanneer het om een tuurstreepje gaat.

Denk niet dat je met zekerheid kunt zeggen dat ze niet zwanger is.

Dit soort reacties bedoelde ik.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,975
    15,607
    113
    Nabij Utrecht
    Ze zegt zelf dat ze grijs zijn ... ennuh.. ook mijn afsluitende tekst gelezen

5. Liva

Liva Fanatiek lid

Dec 5, 2016
    2,018
    3,042
    113
    Ze zegt dat ze grijzig lijken. Bij een tuur streep is dat heel lastig te onderscheiden. Dus je kunt niet met zekerheid zeggen dat ze niet zwanger is of was. Je bent er heel stellig in terwijl je geen zekerheid hebt, dat klopt niet.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,975
    15,607
    113
    Nabij Utrecht
    Mijn antwoorden zijn gebaseerd op de foto's waarvan wordt gevraagd mee te kijken.
    Hoe een test er in het echt uit ziet kunnen wij hier niet beoordelen.
    Als een streep meer grijs dan roze lijkt, is het geen geldig streepje helaas en moet de test als negatief worden gezien.
    Dat is helaas altijd zo.

En net als wat ik in mijn andere bericht al zei, hoop ik van heel harte dat je snel een mooi positief (en dus roze of blauw) streepje hebt op de test en die ook houdt voor de 8 maanden die volgen (want ja... ik had je onderschrift al gelezen).
    Liever gisteren nog dan vandaag toch ;)

Share This Page