Geen knaltest 5+3/5+4

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wonderbeeb2, 28 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw
    Hoi dames,

Ik heb doordat het hier 3x fout is gegaan het afgelopen jaar. Echt enorme angst ontwikkeld. Ik heb op 12 dpo een cb gedaan die gaf 1-2 aan. Met 4+2 gaf cb 2-3 aan en had ik donkere bijna knal testen. Echter nooit donkerder testlijntje dan de controle lijn. Vandaag op 4+3/4+4 wilde ik weer een cb doen de laatste, in de hoop 3+ te zien. Echter was het nog steeds 2-3. Als ik de testlijnen/binnenkant vergelijk zit er wel oploop in en zit ik waarschijnlijk net onder de grens van 3+. Uit angst en voor geruststelling heel stom een extra vroege sensi dipstick gedaan omdat ik die nog 1 had liggen. En tot mijn schrik echt beduidend lichter dan vorige week toen die even donker als de controlelijn was.

Ik had ook nog een kruidvat en action dus die heb ik gelijk opgemaakt en gelukkig waren die wel donkerder dan 5 dagen terug (toen ik voor het laatst had getest). Wel nog altijd geen knaltest.

Wat vinden jullie hiervan. Moet ik me zorgen maken? Ik heb zaterdag een vroege echo. Maar heb zo enorme angst dat dit fout gaat. Heel stom en dom misschien hoor, ook dat ik niet gewoon stop met testen, maar op een of andere manier neemt de angst de overhand en probeer ik mezelf gerust te stellen.

Hieronder de action en kruidvat van vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

2. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw
    Dit is trouwens het verschil met action
    Boven is vorige week en onder van vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

3. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Prachtige testen!

Wonderbeeb2 vindt dit leuk.
  4. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Echt hele mooie testen hoor!!!

5. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.800
    8.469
    113
    Vrouw
    Ik snap je punt, ze kunnen zeker donkerder. De lijn is nu wel voller en donkerder dan vorige week maar ik begrijp dat je donkerdere lijnen had willen zien.

Wonderbeeb2 en Suzi98 vinden dit leuk.
  6. Gordijnrails

Gordijnrails Actief lid

25 aug 2022
    110
    86
    28
    Een zwangerschapstest geeft aan of je wel/niet zwanger bent. Hij geeft nu aan dat je wel zwanger bent. Gefeliciteerd!
    Het verloop van je zwangerschap en de rest van het leven van je kindje geeft het niet aan.

Focus je op dat je nu zwanger bent, je kan geen voorsprong nemen op je vreugde of verdriet.
    Nogmaals Gefeliciteerd en uiteraard duim ik voor een voldragen zwangerschap en een lang, gezond en liefdevol leven

7. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Prachtige testen. Ik zou alleen de echo zaterdag verplaatsen. Met dit termijn (5 weken) ga je vrij weinig zien en dat gaat misschien alleen maar meer onzekerheid veroorzaken.

KimberlyRomee vindt dit leuk.
  8. Blijemeid

Blijemeid Lid

25 dec 2022
    67
    82
    18
    Vrouw
    Mijn testen zijn donkerder dan die van jou en cb geeft nog steeds 2-3 weken aan !

9. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.711
    7.189
    113
    Vrouw
    Ik zou ook met 5+3 liever een nog meer knaller hebben gezien en een 3+. Maar als je net op het randje zat, zou je misschien morgen de 3+ hebben. Het blijft afwachten en dat is gewoon heel moeilijk. Sterkte!

10. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw
    Ik denk weer foute boel hoor. Test vandaag was een fractie lichter weer en cb nog steeds 2-3. Borstenpijn neemt ook af en mijn gevoel zegt gewoon dat het niet goed zit. Zaterdag zou ik 6 weken moeten zijn en ik krijg dan sowieso een echo. (Ben zwanger dmv iui dus loop via het ziekenhuis dus vanwege verleden met vmk en traject de vroege echo).
    Ik denk dat er helaas toch weinig te zien gaat zijn :(

11. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.711
    7.189
    113
    Vrouw
    Dat klinkt niet heel veelbelovend.. heb je nog een kruidvat of andere steepjestest over om eventueel hook effect mee te testen? Dan kan je je urine verdunnen met wat water om te kijken of de streep dan donkerder is.

12. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw
    Nee heb geen testjes meer om dat te proberen en net bij de action geweest want voor die prijs kan je dat wel testen, maar alles uitverkocht. Mocht ik morgen nog behoefte voelen dan haal ik idd even bij de kruidvat om dat eens te testen. Ik weetniet op zich is het lijntje wel donker maar sinds 2 dagen lopen de lijntjes ook niet mooi door. Hook effect lijkt me gezien de cb ook niet naar 3+ springt, bijna onmogelijk dan.

Achja morgen nog 1 dag in spanning en zaterdagochtend om 10 uur de echo.

Bedankt iedereen voor de reacties

Bijgevoegde bestanden:

13. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw
    En hoever ben jij dan?

14. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw
    Hmm deed deze ochtend toch nog even een sensitest. En deze is weer knal, snap er niks van. Ik begon vd week te twijfelen omdat die van knallend naar licht was gegaan en nu is die dus toch weer knal.

Misschien toch nog wat hoop? Morgen echo maar voor vandaag wel wat geruster.

Bijgevoegde bestanden:

15. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    Misschien gewoon wat minder geconcetreerde urine de vorige keer. Benieuwd naar je echo maar ik zou dit streepje zeker een geruststelling vinden!

16. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.711
    7.189
    113
    Vrouw
    Hoe was je test voor deze bovenste test? Net zo knal als de onderste? Het blijft spannend tot de echo, maar wel fijn dat je je wat geruster voelt vandaag.

17. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw
    Ja net zo knal misschien ietsje lichter maar ook wel zo goed als even donker. Toen dus ineens een stuk lichter(3 testen gedaan van 1 batch allemaal even licht) en vandaag nieuwe verpakking weer zo donker. Lijkt met niet dat hcg even minder wordt om vervolgens weer te stijgen toch haha. Misschien lag het aan de testen dan? Geen idee. Gek is het wel.
    Ik dacht wel dat de urine even geconcentreerd was namelijk.

18. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw
    Oh heb ze even onder elkaar. Zie dat vandaag wel iets donkerder is dan vorige week.
    Boven is van 21 dpo, 23 dpo dan die lichte testen. En vandaag 27 dpo weer donker/onderste.

Bijgevoegde bestanden:

19. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Oh wat spannend voor je zeg. Ik denk dat meer testen je nu geen zekerheid gaat geven, maar een echo wel. Gelukkig kun je morgen al terecht. Houd er rekening mee dat je nog geen kloppend hartje hoeft te zien morgen, dat is echt afhankelijk van de apparatuur en hoe goed het zichtbaar is. Ik ga voor je duimen, heel veel succes met de dag doorkomen. Hoe laat mag je voor de echo?

20. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw
    Neee ik ga nu tot morgen niet meer testen haha. Vind voor nu deze test goed. En ben opgelucht dat het iig niet meer zo licht is dus daarmee kom ik de dag wel door, was net licht misselijk en mn borsten zijn ook wel weer bezig. Mag morgen om 09.45 gelukkig al. Ik ga idd uit van nog geen hartje.

Ik laat het weten. Bedankt weer voor de reacties

Krv vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina