Ik word echt gek van de easy@home testen en snap er niks meer van. Gisteren getest en toen zag ik misschien een heeeeel vaag streepje in de verte wat nu droog duidelijk is, maar dat is pas uren later. Tweede urine, zelfde verhaal. Toen vanmorgen weer getest, ook hier hetzelfde verhaal. Ik zag binnen de tijd een streepje, wat dan super licht opdroogt om de dan na uren weer donkerder op te drogen. Wie weet andere testen die zijn fijn? En herkent iemand dit bij de easy@home? Ik zal een paar foto's toevoegen, dan kunnen jullie meekijken. Al hoop ik wel dat jullie het kunnen zien op de foto. De foto met de vier testen zijn de bovenste twee van gisteren, onderste twee vandaag. Bovenste ochtendurine, tweede de tweede urine, derde vandaag ochtendurine en vierde tweede urine vandaag. De andere foto met de twee testen zijn van vandaag, waar de onderste een paar minuten oud.
Denk een heeeel licht streepje te zien. Had deze testen ook, mijn eerste positieve test was ook zo. 's ochtends testte ik nog negatief, 's avonds 18.00u heel licht positief
Oh ja! Maar bleven ze bij jou ook zo mooi staan? Bij mij drogen ze dus lichter op en dat vind ik gek om vervolgens wel weer een dag later donker te zijn, haha.
Ik weet het niet.. ik heb deze cyclus hele vreemde ovulatietesten gehad (zie foto). Ze zijn nu sinds de 14e ongeveer wat lichter geworden.
Ik denk dat de action testen wellicht te gevoelig zijn deze ronde. Heb je daar normaal wel een duidelijke piek mee? De dipstick testen zijn allemaal negatief.
Ja normaal heb ik echt een knaltest, daarom testte ik ook zoveel want ik dacht hierna moet die wel knallen, maar toch bleef die hangen. Ze waren wel positief, maar niet knallerig zoals ik normaal heb. Ik heb dus werkelijk geen idee wanneer en of ik een eisprong heb gehad. Ik deed gisteren een zwangerschapstest omdat ik menstruatiekrampjes had en veel afscheiding, iets wat ik normaal heb rond m'n eisprong. Gezien mijn ovulatietesten inderdaad negatief zijn nu dacht ik dan doe ik een zwangerschapstest, met deze testen als resultaat haha. Ik denk dat er niks anders op zit dan afwachten.. ik blijf dagelijks ovulatietesten doen en ik zie wel..
Sinds mijn laatste bevalling (oktober 2023) niet gebruikt. Ben al vaak ongesteld geweest, maar de cyclussen variëren tussen 30 en 40 dagen ongeveer.
Dit zegt mijn app waar ik alles in zet. Heb 1 keer een uitschieter gehad naar 65, dus hij neemt het wat ruimer. Ik heb net weer een zwangerschapstest en ook een ovulatietest gedaan, maar toch zie ik weer iets.. deze foto's zijn binnen 5 minuten. Ik weet niet of je het ziet na het uploaden, maar goed. ovulatietest is negatief, wel een tweede streep.
Ik zie niks. Als er hcg had gezeten had de test inmiddels echt wel duidelijker moeten zijn. Ik vermoed dat je ei nog niet is geweest en je nu nog een keer een langere cyclus hebt (overgeslagen cyclus).
Ik denk het ook, mijn ovulatietesten lopen weer op! Gebruik nu de easy@home. Hopelijk nu wel een duidelijke knaller zodat ik weet in welke fase ik zit straks
De eerste dagen niet hoor, mijn eerste test was de volgende dag eigenlijk niet eens meer zichtbaar. Maar na een aantal dagen wel, dan blijven ze ook duidelijk.
Rond 8/9 oktober en en 13/14 oktober weer donkerder. Daartussen eigenlijk allemaal wel donker, maar op deze twee datas piekte ze net iets hoger.