Gister op cd 13 had ik smiddags wat dikke bruine afscheiding. Dit was eenmalig. Gisteravond geklust. Nu net een sliertje helderrood bloed in mijn doorzichtige rekbare afscheiding ( waarschijnlijk is dit nog sperma ) sorry voor de details . Ik had het er gister over met een vriendin, ze dacht aan een ovulatie bloeding, maar volgens mij zegt mijn temperatuurkaart wat anders. ( heb overigens in de 12 jaar dat ik met mijn partner samen ben nog nooit een contact bloeding gehad) wat kan dit nou weer zijn ?
Hier mijn temp. kaartje tot nu toe. ( afgelopen maand waarschijnlijk op dag 16-17 een ei , met een cyclus van 29 dagen )
Nee hoor is geen ovu bloeding maar een contact bloeding. Je temp en ovutesten geven ook nog geen ei aan.
Op cd 13 een contactbloeding van cd 9? Hmmm ik weet het niet. Nu ook weer helderrood verlies paar druppels, overigens gister avond geklust dus dat van vandaag kan idd een contact bloeding zijn. Maar aangezien ik gister bruinverlies had en nu rood, en mijn buik niet helemaal oké voelt, ben ik bang voor een menstruatie 😒
Bruin is oud dus kan het zeker een paar dagen later er pas uitkomen. Een menstruatie op dag 14 lijkt me heel sterk.
Ben t eens met rogijuli. Ik heb t ook wel eens gehad tussendoor en dan was k niet ongesteld en kwam er ook nog geen eisprong aan.