Al rekenen in je hoofd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nono, 22 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.271
    912
    113
    Vrouw
    Hebben jullie dat ook? Dat je al gaat denken aan uitgerekende datum etc terwijl je op je wachtbank zit? Pff maar de ellende is dat ik daardoor steeds uitstel om minder dagen te werken. Ik wil van 4 naar 3 dagen werken maar denk dan steeds, "ja maar wat als ik zwanger ben .." Dan is het zonde want minder loon. Maarja het duurt nu wel lang.
    Toch maar gewoon aanvragen? Of zal ik nog een maand afwachten zucht.

2. Minkx

Minkx Bekend lid

25 okt 2021
    926
    1.136
    93
    Vrouw
    Haha. Ja, lastig is dat :roflmao: Je zet zoveel op "hold", want ja 'Wie weet...'. Ik zou gewoon een dag minder gaan werken als jij daar behoefte aan hebt.

3. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Idd, wat Minkx zegt. Doe waar je nu behoefte aan hebt, want het kan zomaar echt lang duren!

Ik heb hetzelfde hoor, elke maand maar weer uitrekenen wanneer je bevalt, als het raak is.

4. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Bij mij heeft het meer dan 1,5 jaar geduurd, deze maand ben ik zwanger geworden. Ik werk nu bijna een half jaar 3 dagen en heerlijk vind ik het. Juist nu ik zwanger ben is het heel fijn. In mijn vorige zwangerschap werkte ik nog 5 dagen en ik moet daar echt niet aan denken nu haha. En dat minder loon bij het verlof, dat zal wel. Dat ik minder hoef te werken tijdens mijn zwangerschap en er meer kan zijn voor de zoon die ik nu al heb vind ik veel belangrijker. Dus als je het financieel kan missen zou ik het zeker doen.

Deel Deze Pagina