Meekijken met keizersnede persoonlijker

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Overigens, als er (directe) medische problemen waren geweest bij moeder en kind, dan gelden er uiteraard andere regels. Maar die waren er bij mij en mijn kids niet.

Ben er nog steeds boos en verdrietig over :(

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje troetelbeertjes.......absoluut belachelijk hoe het bij jou is gegaan!....echt niet normaal en wat ontzettend jammer...

3. memv2

memv2 Actief lid

17 feb 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bij mijn 1e een ks gehad. Als ik had mogen kiezen had ik ook graag gezien hoe ze geboren werd. Ik heb vanwege stuitligging een ks gehad. Maar ik had achteraf nog wel meer dingen anders gewild tijdens de ks. Zoals niet meteen in bad, ik had haar graag nog naakt op mijn borst gehad. Toendertijd heb ik daar niet over nagedacht ook is mij dat niet gevraagd, wat ik wel jammer vind. Toen ik zwanger was van de 2e wist ik hoe ik een eventuele ks wou maar van mijn zoontje ben ik normaal bevallen. ;)

4. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Troetelbeertje, Ik vind het schandalig hoe het bij jou is gegaan. En ik snap heel goed dat ze het goed voor jullie hebben verpest. Ik hoop dat je wel een fijn gevoel hebt bij je kraamtijd verder.

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Heb je al eens een brief gestuurd naar het zh?

6. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    ik denk dat ik dat wel fijn had gevonden om me zoontje gelijk te kunnen zien toen hij geboren werd.
    ik had een spoed keizersnee, ivm koorts en hartslag van de kleine man..
    het enige wat ik zag was dat er een stil bed voorbij kwam rijden..
    ik heb mijn zoontje niet eens horen huilen, helemaal niks.

En de foto's heb ik achteraf bekeken, niks naars aan, vind ik persoonlijk. je ziet de wond wel, maar ziet er niet vies uit..

ik had me binkie graag geboren zien worden, of gelijk gezien na de geboorte. Maar helaas..

7. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Nee hier ook hoor. Je voelt wel dat je kindje eruit komt. En idd als het maar levend komt. Want een ks doen ze niet zomaar.

Ik kreeg kk direct naast/op me bloot. Na een poosje ging kk weg voor de testjes ed. En na een 1/2 uur zag ik kk weer op de verloskamer. Je kan moeilijk zo'n klein wurm lekker door tochtige gangen meenemen. Dus in couveuse.

Ik ben blij met mijn ks want daardoor leeft kk wel! ( hoewel ik door de ks geen kindjes meer kan krijgen)

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik zag mijn zoon pas 2! dagen later ik heb er nog een trauma van :( :( mijn zoontje moest naar een academisch ziekenhuis en ik mocht niet mee omdat ik zelf 2 liter bloed had verloren en in de gaten moest gehouden worden op de ic , ze durfden het niet aan om mij zo te vervoeren in ambu :(

9. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Net of je niks voelt tijdens de operatie. Het kind komt echt niet ineens boven het doek vandaan haha! Ik vond de ks veel vervelender dan mijn natuurlijke bevalling, en ik zou echt het doek niet naar beneden gewild hebben..

10. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ben natuurlijk bevallen van mn overleden kindje en keizersnede bij mn lekkere binkie. maar de gewone bevalling was traumatischer dan de keizersnede.
    Hij werd boven het doek gehouden en er zijn foto's gemaakt van chirurg tot zn ellebogen in buik hoofd uit buik, half uit buik helemaal uit buik ik vond het leuk om dat te zien . Maar ik zou het niet life hoeven zien. Lijtk em toch creepy al voel je niets, ik denk dta je kop daar toch niet helemaal bij kan :p

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

wow wat heftig dat ze toch doorgingen!
    die snee deed al zo pijn.... laat staan dat ze nog doorgingen.

ik gilde:) dat ik narcose wilde , trok mn infuus eruit en kon wel door het plafond...
    en ik schaam me er nu nog wat voor hihi:)

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

:$:$:$:$
    SCHANDALIG!

ik zou hier echt werk van maken zeg!

13. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Hier ook beide jongens met een geplande keizersnee ter wereld gekomen. Ik kan namelijk niet normaal bevallen.
    Ik heb tijdens mijn eerste keizersnee weinig gevoeld, alles ging prima, alleen bij mijn 2e heb ik veel pijn gehad. De ruggenprik ging niet goed en mijn bloeddruk viel om de haverklap enorm naar beneden en ik voelde ze gewoon bezig.
    Ze werden idd nadat ze geboren waren even boven het doek gehouden en daarna naast me neergelegd voor onderzoek. Ik denk dat ik in paniek zou zijn geraakt als ik mocht kijken, want was heel bang de laatste keer.

Ik denk als je net als ik weet dat je een keizersnee krijgt je het niet als traumatisch ervaart, want ik wist wat mij te wachten stond. Ik wist dat ik mijn kindje niet meteen na de geboorte bij me mocht hebben en hij weg zou gaan met mijn man terwijl ik gehecht werd. Dus denk dat er wel verschil in zit dan als je een spoedkeizersnee krijgt. Ik kon me voorbereiden.

14. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Pfff wat vreselijk toch he ella.. Heb je het daar nog weleens over gehad met de gyn of een vK? Lijkt me echt vreselijk wat je dan voelt..

Deel Deze Pagina