Testen van 5, 6 en 7 dagen na een 5 daagse cryo terugplaatsing. Helaas 2 miskramen achter de rug dus eerlijk is eerlijk, ik ben stik onzeker en had de testen liever wat harder zien oplopen. Willen jullie met mij mee kijken?
Ik zie wel oploop, op zich niet super raar dat ze nog erg licht zijn bij deze termijn... hcg wordt ook pas om de 48 uur verdubbeld, dus de eerste tegenover de derde test is wel mooi opgelopen. Ik begrijp dat je graag een knal test wil zien, maar op 12 dpo is dat misschien sowieso onrealistisch? Hopelijk met 14 dpo een mooie knaltest!
Bedankt voor je realistische nuchterheid. Misschien had ik dat gewoon even nodig Ik begrijp dat ik geen knaltesten kan verwachten. Maar ondanks dat ben ik gewoon bang en onzeker. Ik had mij zo voorgenomen dit keer nuchter te zijn maar helaas, weer mislukt! Duimen voor mooie oplopende testen. Ik hoop het zo!
Wat mooi! Ik hoop ook op zo'n streepje na mijn twee sterretjes. Is en blijft altijd zo ontzettend onzeker he ;(
Ja een zwangerschap is ineens niet onbezorgd meer. Nu vooral afwachten of het nu ook goed mag blijven gaan. Goede testen zeggen helaas uiteindelijk ook niet zoveel is mijn ervaring. Knuffel voor jou, hoop voor jou ook snel weer een positieve test!
Gefeliciteerd!!! Ik herken de onzekerheid na een miskraam. Het is echt de tijd uitzitten totdat er beetje bij beetje meer zekerheid en duidelijkheid is. Ik kan de dagen soms echt wegkijken
Aangezien ik heel wat testen had ingeslagen doorgetest met de action. Vanochtend een aflopende test, voel mij ook niet zwanger dus was op dat moment een soort van bevestiging. Als extra bevestiging een Kruidvat test gedaan en wat schetst mijn verbazing. Weer een enorm verschil! Nu verward en mijn emoties vliegen alle kanten op. Een aflopende action test versus een knal test van de Kruidvat? Help?
Jeetje, wat vreemd. Nu heb ik wel veel vreemde testen van de Kruidvat gezien. Zijn de testen zonder dag ertussen? Dan is de oploop op Kruidvat opeens wel mega. In tegenstelling tot mijn voorganger zou ik nu uitgaan van de action en wel morgen nog een test doen. Sterkte en succes..
Action heeft bijna mijn altijd vals positief. Zou die dus niet vertrouwen. Kruidvat laat super mooie oploop zien en zou deze test 100% vertrouwen. Geen twijfel streepje maar mooie duidelijke test. Gefeliciteerd
Ik zag hier laatst juist een topic met meerdere vals positieve (en hele duidelijke!) Kruidvat testen. Ik zou dus even een andere halen. Predictor bijv. En ik heb zelf goede ervaringen met dr original 2v5 (bij de Etos).
Sorry ik kreeg helemaal geen melding van jullie berichtjes. Vandaag getest met die van de action en die doet nu eindelijk ook mee langzaam toch maar gaan vertrouwen op mijn lijf. De vorige keer bij de eerste echo een vrijwel lege vruchtzak dus de angst zit er toch wel in.