Meiden willen jullie even meekijken? Ik zit nu op dag 4 van mijn cyclus. Deze maand had ik een cyclus van 21 dagen dus ben vroeg begonnen met testen. Heb getest 12:30 4 uur niet geplast en weinig gedronken. Zie het resultaat: http://i172.photobucket.com/albums/w20/ ... MG2689.jpg Snap er niets van...Komt mijn ei nu al eraan...?
ow lijkt er wel op dat je eitje eraan komt.... ben je nog ongi?anders lijktdat niet zo lekker om te klussen he haha
Donderdag begon mijn ongi met bruin verlies, vrijdag zette het door maar nog niet echt veel. Zaterdag enorm veel bloed verloren en gister wat minder. En nu vandaag nog een heel klein beetje. Dus ik neem aan dat dit mijn ongi was.. Maar zo vroeg al mijn ei...?
Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Misschien ben je wel zwanger omdat je z'n lichte ongie hebt gehad? Ik hoop het voor je meis
Dit is mijn eerste cyclus na mijn hercurettage. Mijn ovulatie testen waren al een hele tijd negatief. Had er zelfs 20 november nog 1 gedaan en deze was ook negatief. En nu ineens dit...? Mocht dit een innestelingsbloeding zijn geweest is het wel erg veel. Ga zo nog een ovulatie test doen. Is deze weer zo donker dat ga ik een zw test morgen proberen.
Wat lief van je meid...Echt top dat alle meiden hier zo met elkaar meeleven. Ik zie dat het voor jou nog een paar dagen is tot je nod...Spannend.. Ik hoop ook voor jou dat het raak is...
Dankje Ja voor mij is het ook spannend alleen ik heb mijn ei pas 4 of 5 dagen geleden gehad? Dus ben erg benieuwd!
Is goed meid. Ik doe morgen nog een ovu test en als deze net zo positief is of positiever gooi ik er een zw test tegen aan Ga zelf nergens vanuit uit hoor. Maar een LH piek op dag 4 lijkt me erg vroeg! Echt top dat jullie zo meeleven!
@Aylin Het kan wel hoor die LH piek zo vroeg. Je hebt immer je vorige cyclus van 21 dagen gehad. Dus als je op dag 4 een LH piek hebt gehad, dan kun je dus op dag 5 of 6 je eitje hebben. Je lutuale fase (tijd tussen ei en ongi) hoort tussen de 10 en 18 dagen te liggen. Dus het kan hoor! Heb je vandaag nog een ovutest gedaan? want ik vermoed dat die nog positiever is Liefs
Bedankt meid. Ik begon me al helemaal ongerust te maken. Ik hoop niet dat ik voortaan altijd mijn eisprong zo vroeg krijg. Nu was mijn nod gelukkig maar 3 dagen maar wat nou als het 5 dagen duurt. Klussen tijdens mijn nod lijkt me echt niks!
Had je vandaag nog een ovutest gedaan? Kan best zijn dat die nog positiever is en dan kun je er vanuit gaan dat je morgen je ei hebt. Zo niet, dan heb je waarschijnlijk vandaag je ei. 10 tot 18 dagen later is waarschijnlijk je NOD. Liefs
Nee ik ga straks een test doen. Ik ben expres vroeg begonnen met testen. Ik hoopte zo mijn ovu test van licht naar donker te zien gaan. Vorige keer toen ik startte met ovu testen waren ze ook al direct donker. Was zo bang dat ik mijn ei had gemist.
Mijn ovutesten gaan ook niet van licht naar donker. Maar zijn er ineens. Heb wel een voorbeeld in mijn album staan. Liefs