hallo meiden ik heb een vraagje misschien raar vraagje, wij zitten te denken om ook zo,n ovu test te halen. maar zijn er mensen die goede ervaringen ermee hebben en hierdoor het idee hebben dat ze eerder zwanger raakten omdat ze nu wisten wanneer hun eisprong zou komen? Groetjes Margha
je zegt zo'n ovu-test , welke bedoel je dan als ik vragen mag? De een is namelijk beter dan de ander!
Echt aan te bevelen. Duidelijke eisprong gevonden, maar ook gevoeld nu ik weet dat dat het is rond die dagen wat je voelt. Wist mijn cyclus niet precies, maar nu wel. Heb de dipsticks van sensitest gebruikt. succes
Als je nog niet zo lang bezig bent en regelmatig sex hebt is het eigenlijk niet nodig. Als je bij een regelmatige cyclus van 28 dagen vanaf dag 10-20 om de dag sex hebt, zit je ei er waarschijnlijk wel bij en heb je het genoeg gedaan, ovutest heeft dan geen meerwaarde.
ik lees ff mee dit zou ik ook graag willen weten. mijn cyclus is nu 2 mnd helemaal van slag en mijn vent is niet vaak thuis dus is het wel fijn om te weten wanneer we het beste kunnen klussen. om de dag wil dus bij ons, jammer geneog, niet.
Dat is biij ons ook het geval, mijn man is s,avonds ook geregeld weg, hij is er tijdens het avond eten dan wel hoor maar dat is ook niet altijd makkelijk als hij maar effe is. dus leek mij het ook wel makkelijk om te weten wanneer het de beste dag is.
Ik ben in ronde 2 zwanger geworden! 1e ronde met ovutesten van sensitest, maar ik was niet echt regelmatig dus wilde graag weten wanneer ik mn ei had zonder al teveel maanden te ''verspillen'' en met veel succes hier!
Ik heb nu babyboomshop, daar kan je ook een gratis beginnerspakket erbij aanvragen. Je hebt dan héél veel ovutesten (en zwangerschapstesten) om royaal te testen. Ik vind ze wel prima en lekker goedkoop. Als je ook nog gaat tempen, dan krijg je helemaal een goed beeld van je cyclus.
ccwomen: Gefeliciteerd met je zwangerschap. dus je ben erg tevreden met de sensitest? gaf hij een duidelijke 2e streep? groetjes
Ja dank je! In het begin dacht ik nou de 2e wstreep komt niet bij mij maar ineens kreeg ik een 2e streep(een lichte) op dag 20 dag 21 was ie nog donkerder en dag 22 was ie echt positief en daarna werd was ie weer stuklichter en toen weer weg! Ben dus erg tevreden!
berbel: bedankt voor de tip. dat tempen heb ik al geprobeerd maar dat werkt niet zo. per dag steeds een iets andere temp. snap er niks van. kan misschien ook aan de thermometer liggen.
Ik heb eerst die van babyboomshop gebruikt, opzich niks mis mee hoor maar het 2e lijntje werd nooit net zo donker als controlelijn! Wel zag je je piek ermee hoor! Nu heb ik sensitest en hier word de teststreep wel net zo donker, of zelfs nog donkerder! Ovu-testen zijn wel aan te bevelen hoor, maar wat ik wel heel erg merk is dat je je nog meer bezig houdt met zwanger worden! En als je aan het eind van de maand weer een negatieve zwangerschaps test hebt is het weer zo'n domper! (maar dat is mijn ervaring hoor, hoeft niet bij iedereen zo te zijn) Succes met zwanger worden!
hoi margha. het kan heel handig zijn om ovutesten te gebruiken tenzij je een heel regelmatige cyclus hebt waar nooit meer dan een dag of 2 verschil in zit... jij hebt het over de juiste dag.. maar ook de 3 dagen voor en de 2 dagen na het begin van je lh piek zijn vruchtbare dagen. ik ben zelf heel erg tevreden over sensitest dipsticks.. heb ze ook in m,n album staan.. heel duidelijk en betrouwbaar. ik heb zelf ovulatieinductie moeten doen met hormonen, deze ovu testen hebben me echt geholpen want anders had ik echt de juiste dagen niet kunnen bepalen... en het werd bij ons ook verplicht klussen en geloof mede lol is er dan gauw af... dus dit was iets gerichter.. als het streepje donkerder ging worden om de dag klussen en als ie positief was iedere dag tot hij weer nagatief werd ( meestal binnen 24 uur was dit het geval) en dan nog een keer de dag erna... succes gr Jose
o dus zoals ik het nu bekijk zijn die van sensitest heel goed. maar dan hoeveel ben je van die dingen nodig dan? mijn cyclus was normaal altijd 28 dagen maar sinds 2 mnd 30 of nu zelfs 37. en ongi komt nu pas op gang.
Hoi jose oke bedankt voor de informatie maar zoals ik zie is jullie wens na 2 jaar en 5 x clomid uitgekomen. Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap misschien bestel ik die sensitest ook wel. Groetjes
hoi meiden, ik heb ook de ovu testen van sensitest gebruikt. Vind ze makkelijk in gebruik en ook wel betrouwbaar. Vind het handig omdat ik ook een onregelmatige cyclus heb. Nu heb ik het idee dat we zeker op tijd aktie hebben gehad, ha ha! Maar goed, het is voor mij nog even afwachten en ga woensdag weer testen. Nu vier dagen overtijd, dus wie weet! Groetjes, Elena