meekijken ovu test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Celia, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Celia

Celia Lid

6 jul 2008
    29
    0
    0
    Hoi Meiden,

Zouden jullie eens in m'n album willen kijken naar de ovu test (de enkele) van clearblue (die andere zijn van vorige maand kruidvatfoutje? Hij is van vandaag en het streepje is na 3 minuten. Na 10 minuten was ie nog iets donkerder.
    Ik zit op dag 29 en op dag 18 had ik een vette posi test, daarna temp stijging. M'n ei is het dus niet.
    Normaal een cyclus van 30 dagen dus was ik weer miss ongeduld :oops: .

Mijn temp ligt normaal rond 36.5 voor ei en 36.8 na ei. Nu is ie al bijna twee weken rond 37.0. Is er goede hoop?

Groetjes,
    Celia

2. musje

musje Actief lid

15 nov 2005
    188
    0
    0
    Helaas zegt het nog niets. Een zwangerschapstest zou je nu misschien wel al wat kunnen vertellen. Een ovutest zegt pas wat als hij echt van de test af knalt die tweede streep

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    denken jullie van mijn test? (staat ook in mijn album. Die andere is van gister, getest met sensitest. Daar heb ik de afgelopen dagen ook mee getest en die van gister was het streepje het donkerst van allemaal, maar die van vandaag lijkt mij erg positief.

(Linkervakje is T, rechtervakje is C)

4. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

kweb, jij kan aan de klus hoor ;)

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    @celia: had ik ook afgelopen maand, werd de dag erna helaas ongesteld, dus het zegt niks hoor.

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    hahaha ja Eline,
    Hebben we gedaan ook :)

Raak alleen een beetje verward. Heb hier veel negatieve ervaringen gelezen met de kruidvat testen. Heb gisteravond nog even een sensitest gedaan maar deze was negatief.....

Ik wacht het maar gewoon af. Mijn temp was vanmorgen wel 0.01 graad omhoog gegaan. Als ie morgen weer 0.01 graag omhoog gaat, heb ik denk wel mn ei gehad.....

7. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    Zouden jullie ook eens willen kijken naar mijn testje? Ik heb nog nooit ovutesten gebruikt en heb nu die van het kruidvat. De test die je kan zien in mijn album, moet je van boven naar onder bekijken. Bovenste 2 van zaterdag, zondag en laatste is van gisteren. Heb ik nu mijn ei gehad of niet?

8. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    in mijn optiek is die elke dag positief...

hmmm krijg steeds minder vertrouwen in de kruidvat testen

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    @kweb: die van kruidvat waren bij mij ook elke dag positief, wel 6 dagen lang.. Heb ik al van meerderen gehoord.

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Maar geven ze dan een vals resultaat of betekent het wel dat ie dan ook wel echt positief is (al geeft ie dat langer dan 1 dag aan)?

Weet nu namelijk niet zo goed of ik ervan uit mag gaan dat ik een eisprong heb gehad.

11. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    Hij was elke dag positief zeg je, maar was de teststreep dan ook donkerder dan de controlestreep? Of stond er gewoon 6 dagen op rij een lijntje? (dunner of gelijk aan controlestreep)

12. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Mijn eerdere berichtje was bedoelt voor Jelle, had even naar jou tests gekeken....en ik vond die eigenlijk allemaal wel positief.

maar omdat ik gister ook met kruidvat positief heb getest en met sensitest nega (ook gister) ging ik twijfelen aan de betrouwbaarheid van kruidvat... die van mij staat in mijn album....die andere is van eergister (sensitest).

Ik heb dus nog niet een hele reeks testen. Mijn temp was vanmorgen 36.7 ivp 36.6 (wat de afgelopen 4 dagen 36.6 was) dus als ie morgen ook omhoog is, geloof ik wel dat mijn ei is geweest.

13. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    Waaw seg! En dan zeggen ze dat zwanger worden helemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn... pfft! :oops: Als ik dat hier allemaal lees, komt er toch een hele handleiding bij kijken, he?
    Is niet grof bedoelt of zo, hoor! Want aangezien ik zelf onregelmatig ben, heb ik dus ovu-test geprobeert om te controlleren of ik mijn "gevoel"hierin eigenlijk wel kan volgen. Had ik beter niet gedaan, want ik ben nog méér gaan twijfelen. Ik wacht wel gewoon verder af en zie wel wanneer het komt...
    xxx
    thanks voor de raad!

14. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    hahaha het hoeft denk ik ook niet moeilijk te zijn, maar dan moet je wel de mazzel hebben dat het in 1x lukt :)

Ach tis een keuze die je maakt. de 1 wil het bijhouden met testen en tempen en de ander ziet het wel...maar er komt idd wel een hoop bij kijken.

15. Celia

Celia Lid

6 jul 2008
    29
    0
    0
    Hoi meiden,

Vandaag nog geen ongi :) , temp nog steeds hoog :) . Morgen is de langste cylus voorbij.

Musje: Dacht ik eigenlijk al, ben alleen zoooo ongeduldig :oops:

Jelly: Met kruidvat had ik ook ongeveer 7 eieren gehad :confused: . De testlijn was al die dagen posi. Dat was voor mij de eerste keer ovu testen maar dat bracht alleen maar onzekerheid. Voor mij geen kruidvat ovu testen meer.

Deel Deze Pagina