Ik ben deze maand voor het eerst met ovulatietesten van de action begonnen. Maar de test was positief maar geen temperatuursverhoging. Ook had ik een bloeding 2 dagen na positieve test. Wat zijn jullie ervaringen met de testen van de action
temperaturen (indien goed gedaan, sochtends voor opstaan) is het meest betrouwbaar. Ovulatietest kan wel een piek geven maar dat wil niet zeggen dat je ei ook springt zelf geen ervaringen met de ovulatietesten van action, gebruik ze van zwanger & kids dus als er een positieve test was maar geen temp verhoging, is je ei nog niets gesprongen
het rare is dat ik 5 dagen ervoor wel een temperatuur verhoging had, maar toen geen positieve test. FF geeft ook aan dat toen mijn eisprong was.
test heb ik niet meer, Ff wil ik wel plaatsen. Maar dan moet ik weten hoe? Ik weet dat ik share moet en dan welke link? deze? My Ovulation Chart || Ovulation Calendar
Hij geeft idd een eisprong aan alhoewel hij nog wel twijfelt ivm de stippellijn.. De vorige keer was je temp hoger na je ei en zat 36,7 en 36,8 nog als basale temp voor je ei.. Ik zou voor de zekerheid nog even door testen en klussen . Ook omdat je de vorige x hoger zat na je ei
dank je voor het kijken. Vandaag is mijn temperatuur goed gestegen naar 37. Dus 0,3 hoger. Dus ik heb nu wel mijn eisprong gehad. Ik denk dat mijn temperatuur 2 a 3 dagen later is gestegen.
Ik wil ze ook proberen, waar zijn ze te vinden bij de action? Heb ze nog nooit gezien en vind het ook zo stom om aan een 16 jarige jongen te vragen.
inderdaad tussen de maandverband etc. aan het eind van het schap van de deo en luchtjes. ( tenminste bij onze action )