goed of geen goed teken???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jongemoeder21, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemoeder21

17 nov 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb vanochtend 2 dagen voor me nod een test gedaan met ochtendurine... een casette van sensitest... kan 4 dagen voor je nod... binnen de afleestijd 5-10min. zag ik een streepje... er stond in de gebruiksaanwijzing dat je na een half uur niet meer mag kijken zeg maar... maar ik ben gewoon weer terug gegaan naar bed en nu een uur later is hij egt super duidelijk gewoon geen twijfel mogelijk... maar nu ga ik twijfelen omdat het langer als een half uur is maar het lichte streepje zag ik binnen 5 min,,, dus is dit nou een goed teken dat hij gewoon donker is opgedroogd of niet???

nou heb ik nog zon dipstick test gedaan maar dat was zonder ochtend urine en die is ook heel licht....

groetjes

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Als het lijntje er binnen de aangewezen tijd al stond, dan ben je zwanger !!! de strepen drogen vaak donkerder op ;)

heb je een foto ???

3. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Bij sensitest duurt het idd wat langer voordat ie opdroogt maar een streep is een streep!

4. nanda1

nanda1 Lid

5 apr 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zeg zwanger!! zou ook wel een foto willen zien! kunnen we ff meekijken! maar zoals je het beschrijft klinkt het goed! over 2 dagen is hij vast en zeker al veel duidelijker!

van mij alvast gefeliciteerd hoor!

5. jongemoeder21

17 nov 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik krijg het niet voor elkaar uploaden lukt niet... maar ik doe over 2 dagen gewoon nog een test en donderdag doe ik een digitale want die hebben meer hcg nodig tog? en als t een indrooglijntje geweest zou zijn dan is hij egt niet zo donker...

bedankt voor je reactie in ieder geval

groetjes

6. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Gisteren bij de HA zelf gehoord, streep is streep en die liegt er niet om....

Voorzichtig gefeliciteerd

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    ohh spannend zeg!! Inderdaad nog eventjes geduld..

8. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    Het is wel herkenbaar van de Sensitest, eerst een streep binnen de afleestijd en na een tijdje worden de testen duidelijker. Maar als je eerst al een streep zag, hoe licht ook, denk ik dat het geen indroogstreepje kan zijn. Voorzichtig gefeliciteerd. Dit was mijn sensitest, 4 dagen voor NOD , foto genomen ruim na de afleestijd en de streep was stukken duidelijker.

9. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Klink echt wel als zwanger :)

10. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    ALs, zoals je zegt er binnen de tijd een streep stond ben je zeker zwanger! Indroogstreepje komt niet direct en is vaak kleurloos.
    Van harte gefeliciteerd!

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ook van mij alvast voorzichtig gefeliciteerd!! Hopelijk heb je snel een duidelijkere test dan heb je zekerheid en kun je gaan genieten!

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik denk ook dat je gewoon zwanger bent hoor. Dus alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!!

13. muffinmeisje

muffinmeisje Actief lid

7 aug 2009
    461
    0
    16
    Sorry jongemoeder21 dat ik je topic gebruik, maar ik zit met een soortgelijk vraagje. Ik heb gisterochtend een zwtest gedaan van sensitest (midstream) en zag in eerste instantie niks. Na een paar uur de test nog eens bekeken en toen zag ik een heel vaag 2de lijntje staan. Ik dacht eerst aan een indroogstreepje, omdat de test binnen de afleestijd nog negatief was. Maar het 2de lijntje lijkt wel echt roze te zijn en is in het negatief ook nog zichtbaar. Naar mijn idee waren indroogstreepjes altijd kleurloos of grijs, toch?

Ik heb geen idee wanneer mijn nod zou zijn. Ben ruim 5 maanden geleden bevallen van mijn eerste kindje en ben sindsdien nog niet ongesteld geweest. Ik geef al een tijdje geen bv meer en gebruik geen hormonale anticonceptie. Weinig zicht op mijn cyclus dus. Denk zelf dat mijn test negatief is, maar ben toch ook wel benieuwd naar jullie idee, dus bij deze wat foto's :

14. muffinmeisje

muffinmeisje Actief lid

7 aug 2009
    461
    0
    16
  15. muffinmeisje

muffinmeisje Actief lid

7 aug 2009
    461
    0
    16
    En in het negatief

16. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de 1e foto kan ik niets zien op de 2e zie ik wel een licht roze streepje. Misschien moet je even een nieuwe test doen, dan heb je misschien meer duidelijkheid.
    Succes!

17. muffinmeisje

muffinmeisje Actief lid

7 aug 2009
    461
    0
    16
    Ik ga dinsdag nog een keertje testen idd. Verwacht er zelf niet al te veel van hoor, maar je weet maar nooit...

18. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo is het maar net, zie mij, vanmorgen dacht ik ben zo misselijk, ff gokje wagen en direct 2e streep!;)

19. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps ging iets fout!

20. muffinmeisje

muffinmeisje Actief lid

7 aug 2009