Dag voor verwachte menstruatie onveilig gemeenschap gehad.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Froetsel, Feb 1, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

Sep 11, 2012
    1,154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dames ik verwachtte vorige week mijn menstruatie toen hebben we dus 1x gemeenschap gehad zonder condoom. Dit omdat we dachten dat het wel kon en elk moment ongesteld zou worden.
    Gelukkig niet in me klaargekomen sorry voor de details.
    Maar inmiddels 8 dagen verder en geen menstruatie te bekennen en eerlijk waar ik schijt hem zwaar!

Heel erg om te zeggen maar we hebben al 2 jonge kids een derde zou k echt niet aankunnen. Maar zou het kunnen?
    Testen is nog te vroeg ben k bang

2. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Als je vorige week je menstruatie verwachtte dan ben je nu dus een week overtijd. Testen kan dus.

3. born2bme

born2bme Fanatiek lid

Aug 3, 2015
    1,406
    287
    83
    Is maar 1 manier om erachter te komen of je zwanger bent en dat is een test doen!

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    In principe kun je de dag voor je menstruatie niet meer zwanger raken want dan heb je geen eitje meer.

Maar weer je zeker dat je ei ongeveer 2 weken geleden gesprongen is? Mocht je ei later zijn is de kans nog klein gezien t voor t dingen de kerk uit. Maar niet onmogelijk.

5. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

Sep 11, 2012
    1,154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als ik dus door die ene laatste keer zwanger ben geraakr kan k dus nog niet testen je kan pas 14 dagen dr na testen toch?
    We hebben 24 jan onveilig gemeenschap gehad en toen verwachtte k al mijn menstruatie en nog steeds geen menstruatie te bekennen

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    technische gezien ben je niet vruchtbaar de dag voor je menstruatie, maar dan moet je wel heel zeker zijn dat je ook daadwerkelijk 1 dag voor je menstruatie zit. Als je eisprong later is kan het best zijn dat je sex hebt rond je eisprong. Door het voor het zingen de kerk uit is de kans een heeel stuk kleiner, maar wel aanwezig. Zo ben ik ook ongepland zwanger geraakt namelijk.

7. Skyangel

Skyangel Bekend lid

Nov 20, 2013
    782
    99
    28
    Ik zou een testje doen😉

8. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Dat weet je pas als je test en net zo lang door blijft testen tot je een menstruatie hebt. Misschien was je ei later en dan kan je best zwanger zijn. Spannende tijd dus..

Share This Page