Hallo dames, Ik open maar even een eigen topic. Eergisteren, op 15 dpo had ik een positieve action-test. Gisteren heb ik nog een keer getest, ook met een kruidvat test, toen was de action.-test beduidend lichter dan de dag ervoor, maar de kruidvat test vond ik redelijk positief. Ik had toen eigenlijk de hoop al opgegeven, de action-test was namelijk echt een stuk lichter. Vanochtend had ik bij het wakker worden een wat lagere temp dus wilde naar het toilet om op bloed te controleren. Toen ik dat niet zag heb ik nog maar twee testjes gedaan, om er dan in ieder geval van overtuigd te zijn dat het HCG wel verdwenen zou zijn. Maar wat blijkt: de action-test is duidelijker dan die van eergisteren! Terwijl de kruidvat test weer iets minder duidelijk is dan die van gisteren. Ik weet wel dat jullie er ook niets mee kunnen maar wilde het even van me afschrijven. Al die onzekerheid. Natuurlijk zou ik het erg vinden als ik ongesteld wordt, maar deze onzekerheid vind ik denk erger. En dan kunnen we tenminste door naar de volgende ronde. Ben al blij dat we van de laatste 3 ronden twee keer een positieve test hadden! Zwanger worden gaat dus inmiddels wel, nu nog zwanger blijven! Liefs, Vlinder
heb je een foto van de kruidvat test? Welke kruidvat test deed je? Wanneer heb je op de test gekeken? De 2voor5 euro lopen namelijk minder snel door tegenwoordig. Kan wel even duren voor het streepje er staat. Ik vind ze wel positief. Ik zou 1 of 2 dagen wachten en dan opnieuw een kruidvat test doen.
Ik deed de 2voor5. Ik zie dat je de streep van vandaag op de foto helemaal slecht ziet. Ik vind het zo raar, want normaal heb ik echt omo-witte testen en nu al drie dagen streepjes! Maar ik zit nu op 17 dpo, dan zouden ze toch wel wat duidelijker moeten zijn?
Wat een onzekerheid! Vervelend voor je! Wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je streepjes op lopen!
Die laatste actionttest op de foto vind ik een duidelijk streepje hebben! Ik hoop voor je dat de streepjes mooi op gaan lopen, wat spannend allemaal he.
Misschien dat je eisprong later is geweest? De streep op de action plek staat wel echt op de goede plek namelijk Ben wel benieuwd naar je temp kaartje
Tempkaartje erbij gedaan! Ik denk niet dat hij later is geweest al twijfel ik op het moment overal aan Wat denk jij?
Misschien wel de 20e. Omdat de temp op 19,20 ook op de 10e had.. Dus dan zou de 21e pas 1dpo zijn Is dit de eerste ronde dat je temperatuurt?