Hallo Even een vraagje, sinds vorige maand begonnen met ovulatie testen. Ben 14 dec. Jl. met ruim 16 weken bevallen van een zoontje. Deze zwangerschap hebben we helaas wegens een ernstige stofwisselingsziekte moeten beeindigen. Daarna netjes weer een cyclus gekregen. Ik gebruik action ovulatie testen, maar kreeg vorige maand wel een positieve test, geen echt knaller. Nu weer met testen begonnen deze maand. Wat denken jullie. Is mijn piek al geweest? Ik temp overigens niet vaak. Gisteren wel gemeten: 36,7 en vanochtend 36,4. Gisteren ook echt enorme pijn gehad linkerkant. (Ik voel het altijd links) vandaag is het alweer afgezwakt naar bijna niks. Gisterenavond het heel gezellig gemaakt. Ben benieuwd.....
Ja denk dat je piek gisteren geweest is. Bij mij is ie ook nooit precies even donker geweest als de controle streep en had toch echt een ei. Spannend, dat wordt afwachten
Officieel is er geen één positief. Ik kreeg met de action testen ook geen positieve test. Maar het zou idd goed kunnen dat jouw piek gister was.
de test die jij gister had om half 1 is dezelfde test die ik had als mijn piek. Dus ik denk dat je vandaag of morgen je eisprong hebt