Heb al eerder een topic geplaatst. 25 dagen nadat de condoom gesprongen is,geen pijn gevoel rondom mijn eisprong dus misschien niet geweest. Normaal gebruiken we ovulatietesten als " anti conceptie, want als hij donkerder word blijft het bij handwerk en de rest gebruiken we condoom. Afgelopen maand niet gebruikt. Nu toch maar eens kijken of ik inderdaad gewoon een cyclus overgeslagen heb dus dacht gooi er een ovulatietest tegen aan en.gebruik die voorlopig maar weer. Normaal alleen zo'n heel dun streepje en licht,maar tegen de tijd dat mijn eisprong er bijna is de streep duidelijker en ook dikker, maar niet positief. Zou ik dan toch richting een eisprong gaan?
Het lh hormoon waarop de ovulatietesten reageren schommelt heel erg in de cyclus. Heb je een regelmatige cyclus dan weet je meestal wel ongeveer wanneer jou eisprong is. Zo’n test kan betekenen dat hij eraan zit te komen maar hij kan morgen bij wijze van (als je er weer 1 doet) ineens weer lichter zijn en overmorgen ineens knallen bijvoorbeeld.
Heb je dus deze cyclus wel elke dag een ovulatietest gedaan? Of kan het zijn dat je eisprong wel is geweest en je ovulatietest nu zo is wegens hcg?
Bedankt.. Vanavond kreeg ik dit streepje was wel na 24 uur dus eigenlijk totaal verkeerde moment, maar mijn nieuwsgierigheid kon ik niet bedwingen en ij hoop stiekem ook duidelijkheid te krijgen. We zijn compleet, alleen moet ik mijn man nog zover zien te krijgen voor een knip. Test gisteren was negatief, al zie ik wel een heel vaag streepje maar dat is een indroogstreepje want die verscheen ver buiten tijd. Was de test vergeten namelijk en na een kwartier was er op de zwangerschap test niets te zien,'s avonds zag ik dat indroogstreepje dus dat is niets. Ik hoop gewoon dat de duiveltjes snel doorkomen.
Dit was wat meer opgedroogd het is echt een heel dun lijntje en weet uit ervaring met mijn eiaprong te zien achterhalen dat ik net als de bovenste droge test een dikke lijn moet hebben dat ik anders niet eens in de buurt van mij eisprong zit @BMZ deze keer niet. Ze hadden ze niet bij de action