Hey allemaal, Gisteravond besloot ik op 13DPO te testen. Test leek negatief dus ik gooide de test op de vensterbank. Tien minuten later verscheen er een lijntje (bovenste test op foto). Ik wist dat het niet binnen de aangegeven periode was. Dus ongeduldig gewacht tot vanochtend. Nu binnen de 3 minuten ook een (vaag) lijntje wat niet gelijkmatig van onderen naar boven loopt (onderste test op de foto). Wat denken jullie? Ik gebruik nu Etos early. Tips voor andere merken die wellicht duidelijker zijn? Is het nog te vroeg voor clearblue met zwangerschapsindicatie? Die kost alleen kapitalen Ik geloof dat de Kruidvat First Response heeft… is dat een betere optie? De vorige keer viel mijn aankondiging een beetje in het water doordat mijn vriend de streep niet duidelijk genoeg vond. Bedankt!
Hi! Ik kreeg al een mooie streep 5 dagen voor NOD met first response ! Ook de cb early die digitale (zonder weekindicatie) gaf toen zwanger aan !
Je kan nog de kruitvat 2 voor 5 euro proberen. Heb ik altijd fijne testen gevonden. Al zijn de meningen daar de laatste tijd in verdeeld.
Nu het eindelijk wat lichter is een betere foto. Op naar de Kruidvat dan maar. Ik denk dat ik voor First Response ga. Ik heb geen ochtendurine bewaard dus ik hoop dat het dan niet minder effectief is. Ik ben echt te ongeduldig om tot morgen te wachten…
Ook een lijn met First Response! Werd net ook verschrikkelijk misselijk toen ik in de Kruidvat liep. Ik denk dat het dan toch raak is. Wel een vage lijn voor 13DPO. Daar maak ik me dan weer een beetje druk om. Vorige ronde een vmk gehad. Maar nu eerst even gewoon genieten. Ik hoop echt dat hij blijft plakken.
17 december was hij positief? Dan was je eisprong op 18 of 19 december en ben je nu dus 11 of 12dpo. Kan een prima test zijn dan. Spannende dagen voor je!