Hiii dames. Misschien even een gekke vraag maar is je lichaamstemperatuur ook hoger als je borstvoeding geeft? Ik twijfel of ik een eisprong gehad heb(24 uur steken aan 1 kant gehad) dus ging een keer tempen en t was m’n na-eisprong temp van voor de zwangerschap. Maar goed ik geef fulltime borstvoeding.
Ik heb t wel veel sneller warm dan zonder borstvoeding. Ik vond online dit: Onderzoeken bij lacterende moeders toonden ook een verhoging van de temperatuur van de huid van de borst en een verhoogde doorbloeding van de borsten tijdens het geven van borstvoeding aan. Dit kan allemaal bijdragen aan het warme en ongemakkelijke gevoel waar zoveel vrouwen die zwanger zijn of borstvoeding geven last van hebben Maar of je algehele temp omhoog gaat? Gevoelsmatig zeg ik ja maar ik heb geen idee
Bijzonder! Ik heb het sowieso altijd al warm van mezelf. Nouja, dan komen we er vanzelf wel achter over 1,5 week of t een eisprong was of niet
Nou, heb afgelopen 2 dagen ook getempt om te checken maar was 36.5 nu, gelukkig dus nog geen eisprong
Bij mij was m'n basale temperatuur juist lager tijdens het geven van borstvoeding, rond de 36,3 voor eisprong t.o.v. 36,5 zonder borstvoeding. Na ei ook ongeveer 0,2 graad lager. Hopelijk blijft je menstruatie nog even weg!