ik verlies vruchtwater, en nu?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Eriva, 17 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eriva

Eriva Niet meer actief

Ik werd net wakker en ik verlies vruchtwater denk ik. Het ziet er helder uit op het wc papier en toen ik in de wc keek zag ik ook wat vlokjes drijven. Maar het zijn steeds wat kleine beetjes. Verder merk ik nog nix. Ben wel ineens super zenuwachtig :p
    Ik kijk het even aan en dan bel ik tegen een uur of 9 naar de vk. Maar is het zo dat ik nu binnen 24u moet bevallen? Weet iemand dat?

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Vandaag of morgen bevallen hoop ik voor je!! Succes!

3. Tommatje

Tommatje Actief lid

10 nov 2011
    252
    0
    0
    Ik heb direct gebeld omdat ik ook niet goed wist wat ik moest doen en na het verlies van vruchtwater zijn mijn weeen begonnen na 30 min. Was dan wel blij dat ik in het ziekenhuis was en niet meer in de auto moest met die weeeen

4. Eriva

Eriva Niet meer actief

Bedankt dames! Voel nog steeds nix :(. Ik ga straks de vk maar eens bellen, daar zijn ze tenslotte voor :)

5. babybolly

babybolly Actief lid

7 jun 2012
    264
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Als het lukt een beetje opvangen in een bekertje en kijken of het helder is. Als kindje erin heeft gepoept, dan kan je beter meteen bellen.

Hopelijk begint het snel! Succes!

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Als hij/zij n het vruchtwater had gepoept was je dat meteen opgemerkt.
    Het water is dan bruin/groen.

Succes en Hopenlijk zet het snel door!!:D

7. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Volgens mij is het zo dat als je vliezen breken en het vruchtwater is helder je de vk moet bellen, maar dat hoeft niet met spoed. Dus als het 's-nachts gebeurd mag je de volgende ochtend bellen.
    Als het gekleurd vruchtwater is moet je wel meteen bellen.

Succes !!! :)

8. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ids je moet de vk bellen ook al heb je geen tweeen. Je krijgt 24 uur om te bevallen geloof ik en mag het lichaam het zelf proberen. Daarna wordt je opgenomen omdat het infectie gevaar groter wordt en moet het kindje geboren worden.

9. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Het kindje hoeft niet per se geboren te worden als je vruchtwater verliest, maar je moet wel in het ziekenhuis blijven wegens infectiegevaar. Bij mij waren de vliezen gebroken (met 34+5) en toen moest ik naar het ziekenhuis. Er is me toen verteld dat ik daar moest blijven totdat de kleine geboren zou worden, maar dat het ook gerust 2 weken kon duren. Gelukkig begonnen de weeën dezelfde nacht!

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier zijn de vliezen om 3 uur 's nachts gebroken, Ik heb rond 6 uur gebeld, omdat ik vanaf 5 uur goede weeen had.

Verlies je echt veel vocht, of alleen een beetje? Ik had aan het eind soms ook hele waterige afscheiding. Maar als je twijfelt zou ik de VK sowieso even bellen..

11. Eriva

Eriva Niet meer actief

Het zijn steeds hele kleine beetjes... de vk komt zo even kijken, voel verder nog steeds niets... spannend...

12. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Spannend!!! Hopelijk zet het snel door

13. momvan4

momvan4 Actief lid

21 mei 2012
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend,ik heb af en toe buikkrampen hoop ook dat doorzet!

14. Eriva

Eriva Niet meer actief

Nou, vk is net langs geweest, het is toch echt vruchtwater :)
    Het is nu afwachten, als er voor morgenochtend 7 uur nix is gebeurd, dan moeten we naar het zh... dus wachten maar. Bedankt voor jullie reacties :)

15. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Spannend!

16. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Idd spannend, succes meid!

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Al iets van weeën te bekennen? Spannend meid, veel succes!

18. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!! succes hoor!!

19. momvan4

momvan4 Actief lid

21 mei 2012
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bevallan vandaah 17.55 alles ging super snel ,wel heftig nagebloed maar hdb extra spuiy gehad gaat beter nu

Deel Deze Pagina