34 wk ingedaald uiteindelijk ingeleid bij 41wk en 4 dagen dus zegt helemaal niks..2de zws nu dus ingehaald al bij wk28 heel vroeg dus maar nog steeds niet bevallen.......
hier de eerste ingedaald met 28 weken en ingeleid met 38 weken (maar wel met verweekte BMM en 1cm ontsluiting) in deze zwangerschap is de kleine net 1 nacht geleden ingedaald (32 weken dus). Ik ben benieuwd
Mijn eerste lag wel redelijk vroeg in de goede richting, maar daalde relatief laat in en pas met 39+3 kreeg ik groen licht dat ze vast lag. En ze is met 40+3 geboren
Twee kindjes pas bij bevalling ingedaald.. (1 en 3) En kwamen met 40+2 en 39+1 Mijn WEL indalers (2 en 4) Kwamen met 41+5 en 41+3 (gestript)
Mijn eerste daalde vroeg in en werd op de uitgerekende datum geboren Tweede daalde laat in en werd voor de uitgerekende datum geboren. Twee uitersten dus.
Eerste kindje: week 30 ingedaal met 40+1 geboren (bevalling begon op 39+6) Tweede kindje: niet helemaal ingedaald van te voren en bevallen met 39+6
Wat is vroeg of laat? 1e kind: 35 weken ingedaald en met 38+5 geboren 2e kind: ingedaald tijdens bevalling en geboren met 39+2