Toch de gyneacoloog gebeld, zei zegt dat je testen niet donkerder kunnen worden maar alleen maar lichter. Zij zegt dat het waarschijnlijk een nieuwe zwangerschap is omdat de echo vorige keer goed was vruchtje etc waren eruit en het kan niet van die paar kleine restjes zijn die ze toen had gezien.. ze vroeg ook of ik 2 weken geleden gemeenschap had gehad en dat was inderdaad het geval. Ook zei ze dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam.. Ze zegt dat ik nu een afspraak moet maken bij de verloskundige. Ik wacht het nog af tot zondag, dan doe ik een nieuwe test en als die weer donkerder is zal het genoeg zeggen als hij weer lichter is weet ik ook weer dat het niet het geval zal zijn. Ze zei zelf dat het zonde is van je geld om nog een keer te testen maar daar denk ik anders over Pff ik weet ook niet meer wat ik moet denken, ik denk namelijk niet dat het een nieuwe zwangerschap is maar ik zal geduldig af moeten wachten...
Extra vruchtbaar na een miskraam is een fabeltje volgens mijn gyn . Ik vind het slecht dat ze niet willen kijken, maar goed breek me de bek niet los erover. Ik had vorig jaar ook oplopende testen en de poli assistent vond dat ik met spoed moest komen omdat ze een bbz vermoedde, eenmaal daar vond de gyn het wel best. Na een paar dagen stijging had ik een flinke daling en drie maanden na het verliezen van de vrucht menstrueerde ik pas. Niet om je de moed in de schoenen te laten zakken hoor... Ik hoop uiteraard dat het wel iets nieuws is.
Ja, goed dat je het zegt hoor ik geloof er namelijk ook niks van.. ze willen je gewoon liever niet weer terug hebben voor een echo enzo, met andere woorden wacht maar gewoon :s
Bleven heel lang gelijk, en toen had ik een paar donkerde en ineens daalde ze weer. Wat dat nu was, geen idee.
Super raar! Mijn gyn zei dus dat ze niet konden stijgen na een miskraam.. Hoe gaat het nu met jou? Ik zie dat je al 3 miskramen achter de rug hebt, wat heftig zeg..
So far, so good nu weer in de vruchtbare tijd dus we gaan ervoor. Hopelijk kan jij ook snel weer verder. De tijd waar je nu in zit vond ik altijd zo nutteloos...
Goed dat je gebeld hebt. Ik zou de test donderdag of vrijdag afwachten als die donkerder is verloskundige Bellen en een echo eisen.
Ik denk dat het zelfbescherming is, dat ik niet opnieuw teleurgesteld wil worden.. Ik ga inderdaad vrijdag nog een testje doen en dan weer verder kijken..
Hoe snel zou je verschil in testjes moeten zien? Gisterochtend dus een test gedaan. Wanneer zou ik verschil moeten zien? Kan ik morgenochtend al verschil zien mocht ik zwanger zijn? Of beter wachten tot vrijdag of zaterdag?
Elke 48 uur ongeveer verdubbelt het. Je zou als je gister getest hebt morgen dan sowieso een stijging moeten zien.
Thanks! Dan ga ik morgen meteen als ik wakker wordt testen! Kan nu eigenlijk al niet wachten.. wil weer duidelijkheid! Maar ook bang om teleurgesteld te worden...
Bij mij ook. En aangezien dat nog niet helrmaal t geval was, mag ik begin april weer terugkomen haha. De dikte van de hcg streep heeft ook te maken met sterkte van jouw urine. Oftewel...of je veel of weinig gedronken hebt de dag/avond ervoor. Hij kan donkerder lijken, hij meet dan meer hcg omdat je niet genoeg gedronken hebt. Daarom is teveel testen ook niet goed. 😊 ik heb het ook gedaan hoor...hihi. Ikke...om de 2/3 dagen kan je het enste zien of het verdubbelt. Ik heb al even niet meer getest, maar hij was zo goed als wit toen. Volgende week weekend ga ik wel weer eens verder kijken 😉 Succes!!
Pfff.. haha ja word er niet goed van momenteel! Wil gewoon duidelijkheid hebben.. wel apart jij mag meerdere keren terugkomen maar ik ben alleen 5 dagen na de cytotec terug geweest en na gister te bellen met de gyn mag ik niet nog een keer terug, dat vind ik wel balen eigenlijk. Ik wacht me volgende test eerst maar weer eens af..
Mijn zus heeft na minder dan 2 weken na cytotec een nieuwe eisprong gehad en was direct weer zwanger, 3,5 week na miskraam had zij een positieve test in handen, dus ja het kan. Had ze zelf ook totaal niet verwacht, dacht ook dat het nog hcg van de zwangerschap was. Hoop voor jou dat het in jouw geval ook zo is, andere verklaring heb ik er niet voor.
Hmm net testen bij action gehaald, zie hieronder echt helemaal wit.. ben er gewoon weer verdrietig onder echt heel erg stom. Hoe kon de test gister zon duidelijk streepje hebben en deze helemaal wit zijn...