Kan t mij voorstellen meis...besef maar dat je lichaam gewoon tijd nodig heeft. Die geeft vanzelf aan wanneer het weer klaar is voor een nieuwe zwangerschap... Ik heb ook een veel te lange tijd mega lopen piekeren, testen, afwachten, zeuren, huilmomenten enzo gehad omdat t niet had/deed wat ik wilde. Toen ik jet eenmaal, na gesprek met vk, los kon en ging laten en andere dingen in mijn leven weer ging oppakken, ging mijn lichaam ineens weer opnieuw starten wat een fijn gevoel is om te weten. Ik ken je gevoel meis...echt...maar het is voor jezelf fijner om het los te laten. Dat komt ten goede van jezelf 😘😘😘 Oh ja...kijken of ik bloed heb in m'n onderbroek doe ik nog steeds 😜 dat blijft. Ben nog niet ongesteld geweest sinds mijn mk 17 januari...
Ik weet ook dat ik het los moet laten maar ik denk dat ik het gewook nog niet kan.. Van m'n vriend moet ik ook al m'n testen wegleggen en maar zien hoe het loopt, heb nu immers een negatieve test weer gehad. Het duurt wel echt lang Linda, wanneer is je eisprong geweest of wacht je daar nog op? Ze hadden bij je echo een ei gezien toch? Dan zou je ongi wel onderweg moeten zijn (of zwangerschap natuurlijk
Ik heb trouwens wel echt de laatste dagen zon last van me inderbuik alsof ik enorm ongesteld ga worden, heb jij dat ook?
Nop. Ongesteldheid gevoel heb ik niet. Ook niet toen ik zwanger bleek. De cyclussen daarvoor weet ik nket meer, waren er maar 2 nadat de spiraal er uit ging... T duurt idd lang bij mij, maar ze zeggen dat t wel vaker zo lang duurt. Elk lichaam heeft eigen tijd nodig om te herstellen. Eisprong zag hij aankomen op 10 maart en ik denk dat hij ongeveer gesprongen is op afgelopen vrijdag of zaterdag. Volgdende week weten we dus wel meer. Ik hou gewoon 31 maart aan anders maak ik een afspraak in t ziekenhuis als ik negatief test en geen ongie ben..verder voel ik mij ok (behalve m'n buikgriep haha) Wegleggen in een andere ruimte helpt. Echt waar 😊👍
Spannend he.. Het is gewoon weer wachten op de eerste ongi. Al heb ik wel me temp afgelopen 10 dagen ofzo bijgehouden... Duidelijke temp stijging vanaf vrijdag de 13e de stijging houd nog steeds aan, zal m'n ei dan toen zijn geweest? Hopen op m'n ongi aankomende week, al voelt het al paar dagen zo dat het elk moment kan los barsten haha Gister baalde ik wel stevig hoor, maar ik heb wel 5 welen gewacht op een witte test en die heb ik nu eindelijk. Dan weet ik mocht ik ooit weer een positieve test hebben dat het goed nieuws is, ook wel fijn om te weten hoor. We zitten echt in het zelfde schuitje nu dus! Beterschap met je buikgriep wat balen zeg!!
Ja, ik vond het ook even schrikken toen ik een spierwitte test in handen had na de mk...t had zo anders moeten zijn... Maar ja. Lift Goes on.... En je komt er wel weer bovenop. Nu lijken de testen t enige waar je controle op hebt, terwijl dat niet zo is. Ik moet nog een week geduld hebben. Ik voel van alle, maar we staan weer an het begin van de positieve mood rondom het testen straks 👍 Vind t weer spannend! 😊 Komt wel goed. Je lichaam t vertrouwen geven het zelf op te lossen...