Ik vond deze test ook positief! Kijk het nog even aan, je zit voor je NOD dus het kan nog alle kanten op (helaas ) Sterkte met wachten!
Echt negatief ? Kan het haast niet geloven want je eerste testje is echt positief .. Hopelijk morgen een positief testje dat je in de ochtend omdat je nog zo vroeg bent beter test
Vlindertje omdat de test nog zo licht is alleen met ochtend urine testen. Maar ik ben hoopvol😊
Nou meid ik zie echt een streepje. Probeer morgen pas te testen! Voor nu voorzichtig gefeliciteerd ik duim voor je!
De rest van e testen waren idd negaief. Hoop morgen weer positief en donkerder dan vandaag. Kan niet wachten zou het echt erg vinden als hij weer negatief is. Zo'n test als vandaaggeeft me veel hoop!
Niet met middag of avond urine testen! Deze zijn over het algemeen minder. gewoon met ochtend urine testen morgen! Ik heb ook nog goede hoop! Zal echt uitgaan van de ochtend testen! Succes en laat wat weten morgen ochtend hè!
Oh die test is echt wel positief. Spannend hoor. Ben benieuwd of je morgenochtend weer een streepje ziet.
Geloof het of niet... Omo wit! En dat terwijl de test gisteren binnen 3 minuten al een roze streep had en ook zo opdroogde! Vind dit echt enorm bizar, en ben er best verdrietig van
Of nou ja, niet Omo wit meer. Heeeeel in de verte zie ik een lijntje (of ik wil gewoon iets zien). Maar na 5 minuten. Dus wel megatief. Snap er niks van!