Vorige week vrijdag had ik getest met een kruitvattest deze gaf toen binnen 5 minuten een lichte duidelijke streep. Hier had ik een topic over geopend. Maar hierna de volgende dagen met kruitvat negstief getest. Afgelopen 3 dagen wel met testjezelf vroege test getest. Deze testen leken wel op te lopen. Dus had toch weer hoop. Vandaag echter met een predictor early getest en deze was negatief. Kan ik nu nog hoop hebben?? Ik ben behoorlijk teleurgesteld.mijn vraag is dus kan ik na de negatief test van vandaag nog hopen op een positieve test?
Je zou toch denken dat als de positieve test van vorige week het hcg nu wel al tweemaal verdubbeld is en dus te zien zou moeten zijn op de predictor early.. Maar goed, het kan zijn dat vorige week de testen een vals alarm waren... 4 dgn voor nod is nog vroeg. KAN dus nog wel.. alleen niet vanuitgaande dat die testen vorige week positief waren. over 2 dgn opnieuw testen... en anders NOD nogmaals.. spannend.. Ik heb zelf ook ff teveel negatieve test ervaringen gehad afgelopen maanden, met valse licht positieve streepjes.. zonder te turen overigens.. dus ik heb met mezelf afgesproken niet meer zo vroeg te testen.. EN ik ga er pas vanuit als ie echt positief is.... (heb het dan over de kruidvat 2v5 die licht positief uitsloegen.. )
jaleisha28 Bedankt voor je reactie. Ja ik geloof ook dat die test van vorige week goed was. Maar nu denk ik toch als ik zwanger was had de predictor dat nu wel moeten kunnen vinden. Zo een balen elke maand weer.
I know meid... ik verlies elke maand een beetje vertrouwen in mezelf. Klinkt drastisch, maar toch denk ik bij mezelf.. ben ik dan niet vruchtbaar meer? voorheen zo snel zwanger alle keren.. Maar goed, ik mag niet klagen, absoluut niet. heb 2 gezonde kids en nog maar in ronde 6 nu.. terwijl er hier dames aanwezig zijn waarbij hun pad een stuk lastiger is om te bewandelen... Maar.. geef de moed niet op. En sowieso ben je nu echt nog vroeg... en als het nou echt niet zo is heb je een hele goeie reden om het aankomende maand gewoon weer supergezellig met je vriend te maken
Je zit nu nog 4 dagen voor ei en hebt 7 dagen geleden al je eerste test gedaan??? Toen zat je dus 11 dagen voor nod. Waarom ga je dan al testen?? Wat wel kan is dat hij vorige week op je ei heeft gereageerd. Stel dat je ei afgelooen weekend was, dan zit je nu nog ruim een week voor nod en vind ik het niet vreemd dat de predictor nog negatief is. Ik zou even nog een dag of 5 wachten en dan weer testen.
Hoi Rogijuli, Ik weet het ook niet meer. Net een kruitvattest gedaan en daar komt ook meteen een superlicht streepje op. Dat is toch vreemd? Zie de foto. Ik weet niet of je het kunt zien? Maar ik zit nu op dag 23 en heb een cyclus van maximaal 28 dagen normaal. Ook mijn positieve ovulatietest is alweer bijna twee weken geleden. Maar ik heb hier niet zoveel verstand van . Mijn temperaturen is ook erg hoog.
Jaleisha28 , Ik begrijp je ook meid!wij zijn nu ook al zo lang bezig en ik begin ook aan mezelf te twijfelen. Hopen dat we ooit beloond worden!!
Ik heb even gekeken naar je onderwerpen die je de laatste maanden hebt geopend,omdat je naam me steeds zo bekend voorkomt,en zie dat je op de meest vreemde tijdstippen in je cyclus test.En elke keer foto's plaatst waar niets op te zien is...ik snap het helemaal hoor,maar misschien kUn je beter je nod afwachten.Je maakt jezelf helemaal gek zo. Ik hoop dat je snel een positieve test kan laten zien,want je wacht er al lang genoeg op.Ik duim voor je. (Vat dit alsjeblieft niet verkeerd op,ik bedoel het op een positieve manier,en niet zoals het hoogstwaarschijnlijk door sommigen weer opgevat gaat worden,het is lastig als je alleen woorden ziet en niet live kan zeggen wat je bedoeld)
Ja klopt meiden. Het is zo een vage streepje dat ik me afvraag of ik hèt me verbeeld. Ik moet ook gewoon afwachten. Maar heb niet veel hoop voor deze ronde😮😮. Bedankt voor het meekijken!
Pipo30, Ik maake mezelf ook helemaal gek denk ik. .Ik begrijp jou reactie ook. Weet dat iedereen hier elkaar graag wil helpen. Ik denk voor mezelf dat ik het misschien maar kan opgeven. Mijn lichaam wil nietee werken lijkt het wel. Maar bedankt meid voor je reactie.
Ik ben erg blij dat je het oppakt zoals het bedoeld is.Ik zeg het inderdaad om je te helpen. Zijn jullie wel eens hogerop geweest voor jullie kinderwens? Ik bedoelde niet dat je de moed op moet geven hoor meis,maar je wordt steeds zo teleurgesteld op deze manier,en dat gun ik je (en niemand hier) niet.
Pipo30, We denken er wel over om toch de medische wereld in te stappen.deze teleurstellingen steeds breken me op! Heel lief van je Pipo30!! Dikke knuffel xxxx