Bedankt Rianne! Ik hoop dat ze gaan oplopen. Ik moet wel zeggen dat de test op de foto duidelijker is als in het echt. Haha. Hij is nog heel licht..t is een lichtroze streepje. Dus ben benieuwd... ik durf gewoonweg niet blij te zijn... pas na woensdag durf ik blij te zijn vrees ik...
Ziet er goed uit meid! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Je zit nog voor NOD, dus nog heel pril en spannend allemaal......
Hallo na lang weg geweest ben ik weer terug voor volgende kindje hieronder test van net paar minuten geleden hagelwit volgens mij masr had 7 januari ongesteld moeten worden en is nie gebeurt erg vreemd en me cyclus is altijd 30 of 31 dagen Dit is een test van plus supermarkt wel betrouwbaar ? Overnieuw testen morgenvroeg met ochtenurine ?
Dotje zou je een eigen topic willen openen aub? Lieke, het is inderdaad heel spannend... ben heel erg bang ongesteld te worden mede omdat ik weet dat er probleme zijn met mijn baarmoeder.. dus de angst is er heel erg!! Spannend allemaal!! Morgen nog eens testen!
Hallo meiden! De bovenste is 8 DPO en de onderste van kv 10DPO (vandaag dus) ook de plustest is van vandaag (10dpo!) Wat vinden jullie?!!!
Loopt mooi op! Voorzichtig gefeliciteerd! Ik had zelf ook pas na 5-6 weken kwaaltjes, maak je daar nog geen zorgen om
Ik zie je + duidelijk! Gefeliciteerd! Het zal nog wel even spannend blijven natuurlijk, maar probeer vast te houden aan het positieve gevoel!!