Zwangerschapstest 10 dagen na Pregnyl 8 DPO

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Starlight29, Jan 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Starlight29

Jan 16, 2016
    25
    1
    0
    Goedenavond!

Gistermiddag heb ik een Actiontest gedaan op 7dpo en heeeeeel licht en bijna niet de moeite waard een 2e streepje...vandaag (vanmiddag) weer een test gedaan met kV 2v5 test en zie resultaat op foto...
    Wat zijn jullie ervaringen? Action en KV 2V5 zijn niet echt met elkaar te vergelijken, helaas had ik gisteren nog een Action test in huis en vandaag pas KV test gehaald. Wellicht zijn de testen van Kruidvat gevoeliger dan Action...zou dit nog restje Pregnyl zijn of mogelijk toch zwanger?

Ik ben van mijn dochter (inmiddels 2 jaar) ook middels ovulatie inductie zwanger geraakt (Menopur icm Pregnyl 5000), ik belde toen om te zeggen dat ik een positieve test had met mijn fertiliteitsarts en deze zei dat het echt van de zwangerschap was want na 7 dagen is de Pregnyl al uit je lichaam (maar op het forum lees je hier verschillende verhalen over)

Ik weet..het beste kan ik over 4 dagen weer testen...om het zeker te weten...maar ik zit zo in spanning!

Er zaten de vorige keer een stuk of 6 follikels klaar (17, 17, 16, 15, 14, 12 met een oestradiol waarde van 4000), advies was wel Pregnyl spuiten maar geen gemeenschap ivm kans op meerling. Maar gezien alle teleurstellingen van afgelopen ronde, hebben mijn man en ik toch geklust😮...omdat ons gevoel dat in gaf..en ja soms is het beter om op je gevoel af te gaan dan op je verstand, toch?

Attached Files:

2. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

May 31, 2010
    2,823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd ;)
    Maar nog wel morgen ofzo een extra testje doen.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    Sorry maar bij mij zat pregnyl 5000 na 13 dagen nog in mijn lichaam
    De kv is overigens een stuk gevoeliger dan de action dus dat daar vandaag een duidelijkere streep op komt is heel logisch.

Ik zou zeggen... nu nog 90% kans dat de streep vd pregnyl is.
    Op 8 dpo test ook bijna iedereen nog negatief ;)

Ik zou nu om de dag gaan testen om te kijken of de streep gaat oplopen.
    Uiteraard wel de kv gebruiken telkens en in de middag testen rond dezelfde tijd als vandaag (ochtend en middag urine gebruiken kan ook een vertekend beeld geven namelijk).

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik vind het ook erg vroeg! Ik heb ook na de 7 dagen nog een pregnyl streep gehad..

Pffoehh 6 follikels, dat je het toch aandurfde! Haha. Hopelijk over een paar dagen nog een mooie streep op je test door 1 of 2 ingenestende vruchtjes :D

5. Starlight29

Jan 16, 2016
    25
    1
    0

Serieus na 13 dagen nog? In de bijsluiter staat tot 10 dagen...maar zal inderdaad per lichaam wel verschillen...zenuwslopend dit...8 dpo is vroeg inderdaad..hmm denk dat ik te graag wil...dus toch nog maar afwachten...
    Dag van Pregnyl spuiten lijkt voor mijn gevoel al iets van 2 maanden geleden...echter is door nog maar iets meer dan een week geleden..Bednakt voor je advies

6. Starlight29

Jan 16, 2016
    25
    1
    0
    Tot hoeveel dagen heb jij een pregnyl streep gehad?

Inderdaad veel follikels, maar het voelde anders weer als een weggegooide kans....we hebben al drie rondes gedurende de MMM een 'klusverbod' gekregen vanwege overstimulatie...maar deze keer hadden we samen gezegd er voor te gaan...en achten we de kans klein..en als het zo is, een meerling, dan moet dit zo moeten zijn...of als het deze ronde weer niet raak is...tja...*zucht*

Butterflynaat likes this.
  7. Starlight29

Jan 16, 2016
    25
    1
    0
    Bedankt voor je positieve reactie...inderdaad wel slag om de arm...morgen ook nog een testje...maar krijg sterk het gevoel dat dit door de pregnyl komt..:(

8. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
    Maar je zit 7 dpo en 10 na pregnyl toch? Ovitrelle blijft bij mij langer hangen dan Pregnyl.
    Proberen te slapen en wellicht morgen test wagen..

9. Starlight29

Jan 16, 2016
    25
    1
    0
    8 DPO en 10 dagen na Pregnyl. ovitrelle ken ken ik niet, zelfde als Pregnyl? Ben van plan om toch morgenmiddag (zelfde tijdstip)
    weer te testen..

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Bij mij zat pregnyl 12d in mijn lichaam. Ik zou dus testen om te kijken of het streepje op of afloopt.

11. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
    Ovitrelle is de synthetische variant. Ik heb deze maand voor het eerst Pregnyl gebruikt en was dat eerder kwijt.
    Ik heb 5/1 Pregnyl gespoten. Die dag tel ik niet mee, dus ik zit nu op 11 dagen na pregnyl.
    Als gevolg van pregnyl heb ik op 7/1 mijn eisprong gehad, die dag tel ik ook niet mee. Dus ik zit nu op 9 dpo. Ik weet dus exact hoe lastig het is om niet te testen ;)

12. Starlight29

Jan 16, 2016
    25
    1
    0
    Vandaag is de test (rond zelfde tijdstip) stuk lichter...op de foto zie je het streepje niet en met het blote oog moet je goed kijken en dan zie je wat...vandaag 9dpo...ben bang dat het inderdaad Pregnyl was😔

13. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Het is alleen maar gunstig dat je dit nu weet, want zodra ze donkerder worden weet je dat het van een zwangerschap is.

Het innestelen vindt plaats tussen 6-10dpo. Vanaf 11/12dpo moet je gemiddeld genomen een zwangerschap kunnen detecteren.

Succes!

Share This Page