Ovulatie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Purkeltje, 11 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purkeltje

Purkeltje Actief lid

11 sep 2016
    126
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hi!
    Mijn vorige ronde met ovulatie testen was er geen dubbele lijn te herkennen. Dit keer heb ik extra gevoelige testen aangeschaft. Ze kwamen wat laat binnen en daarom kon ik pas gaan testen op 9 september. Precies 14 dagen na mijn laatste menstruatie. Ik weet dat gevoelige testen altijd 2 lijnen geven en dat tijdens de LH piek duidelijk verschil is te zien met de andere dagen.
    Ik denk te zien dat ik inderdaad heb geovuleerd op 9 september. Op eerste strip zijn beide lijnen even donker. In de uren er na trekt de lijn bijna volledig weg en op 10 september zijn ze er weer maar naar mijn inziens lichter.

Mijn vraag: Zien jullie wat ik zie of wil ik zien wat ik denk te zien......

Hellup!

Bijgevoegde bestanden:

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je weet dat een ovulatietest niet de eisprong zelf weergeeft, maar de LH-PIEK welke de eisprong in gang gaat zetten? De eisprong vindt binnen 48 uur na positieve test plaats. Aan een ovulatietest kun je NIET aflezen wanneer de daadwerkelijke eisprong is. Dat de test een dag later weer lichter is, wil dus niet zeggen dat je eisprong dan al geweest is.

Dit om een foute interpretatie van de test te voorkomen.

Je eisprong zal dus uiterlijk 11 september geweest zijn. Tel daar 14 dagen bij op en dat is dan je NOD. Dus 25 september.

3. Purkeltje

Purkeltje Actief lid

11 sep 2016
    126
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi

Ja dat weet ik, heb het vast verkeerd omschreven in mijn bericht. :) Ik bedoel dus eigenlijk was mijn piek dan op 9 september 2 uur of lijkt dit maar zo? We hebben de 6e 9e en 11e geklust..

Deel Deze Pagina