Hoi allemaal! Deze maand temperatuur ik voor de 2e maand, netjes elke dag om dezelfde tijd, voor het opstaan. Nu heb ik ook echo gehad, dus ik weet zeker dat op woensdag 8 feb mijn ei is gesprongen, maar.... FF twijfelt hieraan. In mijn kaartje is nu een stippellijn te zien. Op de zaterdag voor ei sprong had ik van vrijdag op zaterdag slechte nacht. Dus ik heb die temperatuur op discarded gezet. Zaterdag op zondag prima nacht en gewoon gemeten: 36,1. Als ik deze temperatuur niet op discarded zet dan geeft FF aan met een dikke streep dat hij dan mijn eisprong is. Maar ik weet dus dat dat niet klopt. Dus ik laat het maar zo staan, maar vreemd vind ik het wel. Weet ook niet waar ik eventueel kan aangeven dat ik zeker weet dat op woensdag mijn ei sprong is geweest, zodat FF een dikke streep zet ipv stippellijn. . Daarnaast vroeg ik mij af, omdat er wordt gesproken over gele lichaamsdip of dat 1 dag duurt. Zoals in mijn kaartje tot vandaag tot zien is, heb ik een flink dip gehad afgelopen dagen. Heb ook eergisteren en beetje gisteren van dat gele/creme slijm gehad. Niet dat ik er vanuit ga dat ik zwanger ben (diverse redenen waarom niet, maar kans is er wel). Maar is het een beetje 'normaal' kaartje tot nu toe? ik denk dat ik basale temperatuur voor ei sprong van 36,5 heb. Maar na de ei sprong heb ik geen idee.
Zet de temp op woensdag 1 feb eens een tiende of 2 lager? Verder zou ik me er totaal niet druk om maken of dat je een stippel of vast kruis hebt. Het kruis staat nu toch goed
Dan geeft ie ook op maandag het vaste kruis, dus maakt niet zoveel uit. En je hebt gelijk, het kruis staat nu goed, dus ik zie wel wat hij doet.