De test zag er niet goed uit. Is lichter dan gister. Heb dusseldorf gemaild en moet een bloedtest doen via de huisarts en mag nog niet stoppen met de medicatie. Hoor vanmiddag of ik van de huisarts n formulier krijg of niet. Maar eerlijk gezegd ga ik ervan uit dat het mis is.
Ja inderdaad ziet er niet goed uit. Lijkt wel op biochemische zwangerschap heb ik ook 2x gehad. Dan is het meteen na de innesteling misgegaan helaas Ik had echt gehoopt dat hij nu wat duidelijker zou zijn geworden. Sterkte ♡
Komt de menstruatie na zo’n biochemische zwangerschap vanzelf op gang? Zo ja hoelang na stoppen met de medicatie kwam bij jou de menstruatie op gang? Ik kan namelijk tot uiterlijk 29 november een nieuwe cyclus starten ivm de kerstsluiting. Dus als t mis is heb ik liever zo snel mogelijk de menstruatie....
Ik heb toen de tp in natuurlijke cyclus gehad en heb 2x na elkaar een bio zwangerschap gehad mijn menstruatie kwam paar dagen later vanzelf maar ik gebruikt geen medicijnen dus hoe dat zit weet ik niet.... ik weet dat als je stopt met utro het paar dagen kan duren voordat de menstruatie doorkomt. Ik zit ook in dusseldorf en inderdaad ba 29 november kun je geen behandeling meer starten in dit jaar
HCG was 7 dus veel te laag. Mag stoppen met de medicatie. Ik mag pas een nieuwe cryo cyclus starten als m’n hcg lager is dan 2. Wel vreemd want vandaag was er niks meer te zien op de test dus als de testdag een dag later was had ik gewoon een nieuwe cyclus kunnen starten.