Wat balen Die andere zal dan toch vals positief zijn geweest. Hopelijk heb je snel een overduidelijke positieve test in handen.
Ja ik las het ook inderdaad! Toen ik 2 jaar geleden zwanger raakte van onze zoon was dat echt de beste test die er was maar nu kennelijk niet meer
Hm. Net weer zo’n zelfde test gedaan als gisteravond (andere testen zijn nu op). Weer een streepje. Ik snap het niet meer
Streepje is wel iets donkerder dan de 1e test.. ziet er wel goed uit vind ik.. En die kv2 testen zijn gewoon ruk als je nog voor nod test
Ik zie hem ook erg duidelijk hoor. Ik zal anders nog een x testen met de predictor early die zijn erg betrouwbaar en gevoelig nu
Deze blauwen lijken exact op de tests die ik heb gebruikt. Die waren van 'sensitest'. Ik testte daar ook vroeger positief op dan de kv . Ik heb altijd fijn gebruikt gemaakt van die van sensitest (ook de ovu tests) dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd
Ik heb besloten te wachten tot 14dpo. De ene keer krijg ik een streepje op de test (vooral in de avond) en de andere keer niet (ochtenden). Dus ik wacht even af omdat het me heel onzeker maakt. Mijn gevoel zegt dat er misschien wel iets zit of zat maar dat het niet goed gaat
Die test waar je mee teste zijn inderdaad de gevoelige van sensitest zo te zien. Zou goed kunnen dat je daar al positief mee test en met een kruitvat 2v5 nog niet, dat had ik ook met de predictor zou je nu al een tweede streepje kunnen zien, maar begrijp dat je nog een paar dagen w il wachten. Ben benieuwd maar je volgende test.