Dank allemaal!! Ik vind het wel heel spannend dat hij 1-2 aangeeft terwijl mijn NOD al voorbij is of nu ongeveer is. Maar als ik redeneer wanneer mijn eisprong was dan nu 12 of 13 dpo dus dan is het misschien weer niet gek. Het blijft spannend! Maar in ieder geval raak en nu hopen op een plakbaby
Gefeliciteerd!! Niet zenuwachtig worden van die 1-2. Die klopt prima nu. Ik had heel raar gekeken als die nu 2-3 had gezegd.
Gefeliciteerd!! Bij mij gaf hij pas 3+ aan toen ik ruim 9 weken was.. Met 8 en half week gaf dat ding nog 2-3 aan
Oooh gelukkig maar! Dat stelt me gerust. Zeker om dan ook te zien dat jij nu al bijna 36 weken bent. Gefeliciteerd! Laatste loodjes Mijn kruidvat test van vanmorgen was ongeveer even donker als die van gisterochtend. Maar begreep dat hcg 48-72 uur duurt voor het verdubbelt. Zal morgenochtend nog even een test naast die van gisterochtend leggen. Maar moet er denk ik maar in gaan geloven nu!
Vorige zwangerschappen had ik al knallers voor nod.. maar deze zw nooit een knaller gehad.. Gewoon een afspraak maken bij de verloskundige of gyn.. rustig je echo afwachten, en als je teat verslaafd bent net als ik toen, lekker door testen hihi
Tuurlijk mogen jullie meekijken. Op de foto de Kruidvat testen van 17-8, 18-8 en vandaag (19-8). Op 18-8 dus ook de positieve digitale.
Ja een beetje zie ik het zelf ook. Had alleen op iets meer oploop gehoopt . Maar het is in ieder geval wel oploop
En nu een foto van dat ze allemaal ingedroogd zijn. Volgens mij wel duidelijke oploop toch? Ik weet dat t na aflees tijd is maar zoals op de vorige foto te zien is het er dus ook binnen aflees tijd en is dit alleen voor de ingedroogde vergelijk.