Ovulatietest clearblue, geen vaste smiley

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bella1987, 5 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella1987

Bella1987 Actief lid

13 okt 2018
    101
    23
    18
    Vrouw

1. Hi meiden, hebben jullie ervaring met de clearblue digitale ovulatietest? - een hele mond vol haha- .
      Voorheen was ik er erg tevreden over, ik testte 3 dagen, had dan een knipperende smiley en op dag 4 een vaste.
      Nu is mijn cyclus erg van slag de laatste tijd.. waardoor ik niet goed meer weet wanneer mijn eisprong zal zijn.
      Volgens de app die ik gebruik zou hij gisteren moeten zijn, maar ik ben afgelopen maand wel eerder ongesteld geworden. Logisch zou zijn als de eisprong dus eerder zou zijn geweest.

Maaaarrr ik ben dus al vanaf vrijdag aan het testen en heb constant een knipperende smiley, geen vaste.
      Op de ovu testen van de action heb ik steeds een licht streepje, wordt niet echt donkerder..

Help!! Iemand ervaring mee?

2. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik gebruikte die andere testen i.p.v. die met knipperende smiley, mijn LH is altijd wat hoog en had dus de eerste keer constant die knipper smiley. Liever een leeg rondje en een smiley voor mij, veel duidelijker

3. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    Ik had ook altijd die andere van cb, die vond ik fijner..
    Geen of wel smiley, ideaal...

Maar ik zou als ik jou was nog even doortesten, want op die van action is er een licht streepje, daar is nog geen knaller ook geweest...

Succes! En hopelijk snel een positieve zw test :)

4. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Ik vind het een dure hobby om alleen die van clearblue te gebruiken. Ik gebruik goedkope dipsticks tot hij begon op te lopen en gooide er dat 1 of 2 clearblue's tegenaan. Zelf gebruikte ik de roze en niet de paarse. Dus of wel of geen smiley. Action heb ik nog nooit een knallen op gehad. Vond ze maar moeilijk af te lezen in dat diepe venster.

5. Bella1987

Bella1987 Actief lid

13 okt 2018
    101
    23
    18
    Vrouw
    Thanks voor jullie reactie! Het is inderdaad een dure hobby die testen van clearblue. Maar ik wil mijn eisprong echt niet missen haha! Daar spelen ze natuurlijk geweldig op in bij CB.

Dit is er aan de hand op de testen van de action, wat denken jullie? Heb ik mijn piek gemist, heb ik geen eisprong fit keer of moet de piek nog komen? De bovenste is van 3-4 , middelste 4-4 , onderste vandaag :

Bijgevoegde bestanden:

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    De maand 4?? Bedoel je niet 12? Dus 3-12, 4-12?

Gezien je testen denk ik dat hij nog gaat komen.

7. Bella1987

Bella1987 Actief lid

13 okt 2018
    101
    23
    18
    Vrouw
    @RoGiJuLi haha oeps!! Dat bedoel ik:roflmao: haha

8. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Je geeft aan dat je menstruatie eerder was, was het wel een ‘normale’ menstruatie? Anders zou je ook eens een zwangerschapstest kunnen doen, aangezien ovulatietesten ook op zwangerschapshormoon reageren.

En anders idd even doortesten. Ze zijn nog wel heel erg licht.

9. Bella1987

Bella1987 Actief lid

13 okt 2018
    101
    23
    18
    Vrouw
    Hai! Mijn menstruatie was heel raar, veel te vroeg en heel licht. Ik dacht inderdaad dat het raak was, omdat ik ook misselijk was en slecht tegen bepaalde geuren kon. Maarrr, een aantal zwangerschapstesten gedaan en allemaal negatief. Die hoop heb ik dus opgegeven, helaas! Nu door naar de volgende ronde maar die gaat ook niet helemaal zoals gepland haha!

Deel Deze Pagina