Meekijken??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sharonchayenne, 6 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharonchayenne

2 jul 2014
    56
    3
    8
    Ik ben vanaf dinsdag aan t testen, eerst 1 van clearblue gedaan waar een plusje moet komen te staan, heel vaag dun streepje dus beschouwd als negatief.
    Vanochtend met ochtend urine een test van de action gedaan.
    Het streepje leek er wel gelijk vaag te komen, na een half uurtje was die zoals op de foto.
    Nog nooit een test van de action gedaan dus weet ff niet wat ik er van moet denken.
    Kijken jullie mee??

Bijgevoegde bestanden:

Citroentje93 vindt dit leuk.
  2. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ik zie inderdaad een streepje maar heb zelf geen ervaring met de action testen. Aangezien hij pas na afleestijd verscheen zou ik hem niet meteen positief beschouwen. Even afwachten en morgen weer testen zou klaarheid moeten brengen :thumup:

3. sharonchayenne

2 jul 2014
    56
    3
    8
    Ja ga morgen vroeg zeker nog een test doen, het streepje was er wel gelijk maar veel vager, na een half uurtje was die duidelijker.

Citroentje93 en noukie 1992 vinden dit leuk.
  4. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

1 aug 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Hoeveel dpo ben je? Ik lijk wel wat te zien maar het lijntje lijkt veel dunner dan de controlestreep? Of lijkt dat zo op de foto. Ik zou idd een dag of liever nog 2 dagen tussenlaten en opnieuw testen. Succes!

5. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Ik zie het wel , maar idd wat hier al gezegd word een dun lijntje.
    Action testen zijn niet wat ze geweest zijn vind ik. Had de laatste keer een heel erg vaag streepje terwijl alle andere testen al duidelijk waren. Jaar ervoor was dit andersom . Heb je nog andere testen gedaan inmiddels ?

6. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Ik zie zeker wat! Test zelf nu met Ali en Action, maar ben gestopt met Action omdat ze zo vaag bleven. Maar zie zeker wat!

7. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Ik zie wel wat maar ben zelf totaal geen fan van de testen van de Action.. Heb zelf 2x een vaag streepje op deze testen gehad maar op dat moment toch echt niet zwanger. Ze lijken een voorgedrukt streepje te hebben.

Maar ik duim voor je dat het wel een echt positief streepje mag zijn! Misschien een idee om nog te testen met een andere test?

8. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Heb je nog getest?

9. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

1 aug 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Bij mij testte Action wel heel duidelijk, maar dit was wel op 15dpo. Gewoon even om te vergelijken, streepjes zijn even breed. Uiteraard was de teststreep wel veel donkerder dan bij jou maar ik zat dan ook al na mn nod dus kleur niet veregelijken :) Ik heb niet voor mn nod getest.

Wel lees ik hier veel over Predictor. Ikzelf was ook wel tevreden van de testjes van Sensitest.

Bijgevoegde bestanden:

10. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.564
    1.866
    113
    Vrouw
    Ik zie idd een 2e lijntje. Heb je nog opnieuw getest?

11. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.291
    8.746
    113
    Vrouw
    Ik zie wel een streepje. Zo begonnen mijn Action testen ook.

12. sharonchayenne

2 jul 2014
    56
    3
    8
    Nee nog niet getest, wil morgen ochtend of woensdag ochtend gaan testen.. heb me ingehouden om gelijk weer te gaan testen

Ik had rond 3 november ongesteld moeten worden, en weet uit ervaring dat ik altijd lastig te testen ben dus geef het even de tijd.

13. sharonchayenne

2 jul 2014
    56
    3
    8
    Een clearblue test gedaan, maar wederom een heel vaag licht streepje wel gelijk zichtbaar.

Heb het idee dat al die testen een voorgedrukt lijntje hebben ofzo, ik wacht t nog een paar dagen af en anders toch maar eens de dokter bellen en vragen of ze bloed willen laten prikken‍♀️

Deel Deze Pagina