Een licht streepje, ik zou over 2 dagen nog eens proberen! Dat vroeg testen brengt wel veel dames in onzekerheid, de meeste hebben echt een knaller als ze pas een wee overtijd zijn.
Misschien is het wel niks en wil ik het zien.. Lijkt wel met opdrogen dat ie nog lichter is dan de eerste foto
ik weet niet truelove... ik zie niets.. maar de rest schijnt wel allemaal iets te zien.. dus miss ligt het aan mij..
JUP ik zie hem echt wel hoor! en op foto's is het HOE DAN OOK altijd moeilijker te zien dan in het echt. 2 dagen wachten en dan weer testen, dan weet je het zeker, maar ik zeg; voorzichtig gefeliciteerd!
Hij is helemaal opgedroogd maar zie het amper.. Zal dan denk ik toch niks zijn.. Hoewel me borsten steeds meer pijn beginnen te doen en ik niet zo lekker ben...
Waarom droogt hij dan niet zo op 😔 de controle streep is nu paars.. En in een bepaalde hoek zie ik het maar dan weer niet...
Wat spannend zeg, ik hoop voor je dat de komende dagen een duidelijker streepje wordt!! Als ik heel eerlijk ben zie ik alleen op de eerste foto heeeel vaag iets, dus ik durf eigenlijk nog niets te zeggen. Hihi, nu worden die laatste dagen wachten alleen maar moeilijker!
Dat is de foto die ik als eerste heb gemaakt.. Zal raar zijn als die eerst een streepje aangeeft en zodra die opdroogt niet meer...
Nee sorry kan er niks anders van maken, maar tuur streepjes zijn ook moeilijk om vast te leggen. Gewoon morgenochtend nog eens testen, misschien dat je dan al het verschil ziet.