Meekijkers gewenst ovu testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door babylover5, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylover5

6 feb 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!!
    Mijn cycles is net weer op gang na 10 maanden bv, nu had ik wat ovu testen gedaan maar wordt er niet wijzer van.. Wat denken jullie heb ik hem nu gehad of komt m'n eisprong nog?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19 KB
      Weergaven:
      18
  2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    De foto is voor mij helaas wat klein om duidelijk iets te zien... Ik geloof dat er enkel rond 9,10 en 11 een duidelijk 2de streepje staat, of vergis ik mij?

Normaal krijg je je eisprong 1-2 dagen na je piek, maar ik zie dus niet duidelijk of die al geweest is. Op je piek heeft het testlijntje normaal zo goed als dezelfde kleur en donkerheid als de controle-streep, na 1-2 dagen komt je eitje dan normaal.

3. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Ik sluit me volledig aan bij Dora26

4. babylover5

6 feb 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dank voor de berichten! Ja de streepjes verschenen pas ietsje later, weet niet of dat telt..

5. babylover5

6 feb 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze foto is wat scherper trouwens!

6. babylover5

6 feb 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
  7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Naar mijn idee kunnen de streepjes nog donkerder, maar het kan evengoed een onduidelijke foto zijn. Het teststreepje zou bijna dezelfde kleur moeten hebben als de controlestreep.

Ik gebruik die van action en om eerlijk te zijn, die zijn bij mij nog nooit even donker geweest, maar dan wel duidelijk een donkerder stukje in de teststreep. In de bijsluiter kan je lezen binnen hoeveel minuten je moet aflezen, ik zou me daar toch aan proberen te houden!

Deel Deze Pagina