Hoi dames, Ik hoor veel verhalen (zelf een vals positieve action test begin dit jaar mee gemaakt) over indroogstrepen. Nu heb ik vorige week een kruidvat test gedaan. Eisprong hou ik niet in de gaten maar deed m in ieder geval 2 weken na de sex. Deze was blanco. Toch als ik in een andere daglicht stond zag ik echt ver een streepje. Maar dan moest je je ook echt scheel gaan turen. Hebben deze testen ook een indroogstreep? Ik ben nu sinds 4 dagen aan het bloeden. Ga er ook gewoon vanuit dat het een menstruatie is hoor maar mijn hemel ik bloed als een gek en heb last van ongelooflijke buik en lieskrampen. Dit keer ipv van de cyclus van 26 dagen een cyclus van 25 dagen gehad.
Ja heb zelf ook indrogers ermee gehad helaas en later las ik hier op forum dat ze slecht geworden zijn.. terwijl die 6 jaar geleden met mijn oudste toen erg goeie waren
Ja zijn echt slecht geworden. Bij mijn jongste in 2013 super mee getest. Nu is predictor de test to do. Bij op = op 2 voor 5 euro.
Ik heb ook heel veel van zulke streepjes met die testen gehad. Daar krijg je toch een beetje valse hoop van he? Tegenwoordig is Predictor heel goed (in tegenstelling tot vroeger haha)
Dat je je testen verbetert, zoals predictor, dat snap ik. Maar waarom zou je als Kruidvat je testen verslechteren?
Ik heb op de Kruidvat testen altijd een streepje geplast bij geen zwangerschap, zowel zeven jaar geleden als bij de afgelopen pogingen. Heb zelfs een behoorlijk lijntje geplast tijdens gebruik van de spiraal, dat zelfs hier gezegd werd, ga maar naar de huisarts want deze is wel erg donker. Ik ben dus niet zo van de Kruidvat testen.
Mijn theorie daarachter is dat als mensen elke keer een tuurstreep te zien krijgen ze nog een doosje gaan kopen, om zeker te zijn = meer winst Maar dat is vast heel pessimistisch van mij
Als je heel goed kijkt voor dat je hem gebruikt zie je al een tweede streep staan viel mij toen op alleen dan grijs. Als je voor je nod test hoor je heel vaak dat de testen valse strepen geven. 2 jaar geleden hadden ze die voor gedrukte streep niet volgens mij.
Jeetje ik schrik er wel van eerlijk gezegd. Vroeger gebruikte ik de action en die was ook gewoon normaal in de zin van geen voorgedrukte strepen. Nu ook kruidvat die niet deugd poeh en tja zo een predictor is ook niet echt goedkoop..
Oh en iemand vroeg het al maar het was zeker binnen afleestijd. Dus echt een streepje binnen 5 minuten althans verre streepje