hallo, heeft iemand toevallig ook wel eens in een blad die meekijkstoel gezien zodat ze mee kunnen kijken wat je allemaal aan het doen bent in de keuken? het is zo'n stoel waar ze in kunnen staan en er niet uit kunnen vallen?? snappen jullie het een beetje?? groetjes
Ik neem altijd de eetstoel mee naar de keuken maar zo een ding wat TS bedoelt lijkt me super handig! Lees dus ook even mee.
youame staat nu altijd op een zo'n kinderkrukje bedoel je die meekijkstoel die in het beste idee van nederland was?
heb het al gevonden! fun pod www.baby-s.nl voor sinterklaas!! bespaart mama ook een hoop gejengel rond etenstijd!
Dank je wel. Had trouwens een heel andere voor ogen. Zo een ronde met spijltjes, geen idee hoe ik daar op kom en of ik ooit zoiets gezien heb haha.
Superhandig, ook voor mijn nieuwsgierige druktemaker, maar wat een geld! Dat valt zelf te maken, denk ik...
wow wat een geld idd! Maar wel erg praktisch zeg! Daar gaan we idd zelf wel even wat van maken als er niet meer opties zijn als deze!
Wij hebben er een gewonnen bij Wij jonge ouders. 1 Sms-je en de stoel was voor ons.....Merel vindt het helemaal geweldig. Groenten an en wassen, handen wassen, ze is er helemaal weg van en super veilig. Als we er een zouden moeten kopen had ik het niet gedaan, kost zo'n 209 euro, maar dit was een gewelige uitkomst!
pff wat een geld als dat ding hier in de keuken staat zouden we ons niet eens meer kunnen verplaatsen haha
hij is duurder als onze kinderstoel haha en idd geen plek voor. Toch wel erg jammer want ze wilt zo graag meehelpen! Zet ze nu maar in dr stoel aan de eettafel en als de kookplaat uit is op het aanrecht
Wij hebben de Trip Trap stoel en Die gebruikt Tijn ook om handen te wassen en om te hlpen/kijken in de keuken! Gewoon met de voorkant tegen de keuken aan schuiven, gaat prima! HIj kan zittend en staant helpen/kijken. Hij gebruikt de tript trap dus ook als trap. kus miek
Eva staat nu regelmatig mee te kijken op zo'n krukje van de Ikea. Dan kan ze helemaal niet goed bij het aanrechtblad, maar ze is toch nog veel te klein om dingen te snijden. Ze kan wel aardig wat zien. Als ze straks wel echt mee kan helpen mag ze op een stoel gaan staan.
Ik heb ook zo'n keukentrapje van ikea in de keuken staan (ik ben zelf niet zo groot en anders kan ik niet bij de bovenste plank van de kastjes) en mijn zoontje gebruikt dat trapje ook als hij zijn handjes gaat was ofzo. Hij "helpt" mij ook vaak en dan staat hij daar ook op. Is een leuk idee zo'n stoel maar wel erg duur en je moet ook wel groot wonen, als ik dat ding erbij moet hebben in mijn keuken pas ik er zelf niet meer bij denk ik. Daarnaast denk ik dat je ook te voorzichtig kan zijn, het krukje gaat prima en ik sta ernaast...
jemig wat duur! Wij gebruiken hier gewoon een keukenstoel hoor. Dat ze daar af kan vallen weet ze inmiddels al.