meelezen

Discussie in 'De lounge' gestart door bereke, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik volg niet echt personen maar eerder topics die me interesseren. Vooral topics over babyuitzet vind ik interessant vanwege mijn werk. Gewoon om te lezen hoe jullie bepaalde artikelen ervaren en soms zijn er vragen in topics waar ik meer van weet omdat ik de verhalen erachter ken en zo hoop dat ik die persoon dan toch een beetje heb kunnen helpen.

verder schrijf ik in 2 club topic's en voor de rest neus ik een beetje rond en reageer ik zo hier en daar als het een leuk topic is.

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik de topics van Devilschase altijd wel aanklik, vind dat zij echt humor heeft.

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik volg geen mensen hier, ma neus wel graag rond of er iets leuks te lezen is, ik schrijf zelf in 2 clubtopics mee en voor de rest als ik dan niks meer te doen heb ga ik overal beetje kijken of er ergens een leuk topic staat waar ik kan meelezen en/of reageren. Dus ik ben geen "stalker" haha ma kijk overal een beetje rond, ma snap wel dat sommige mensen het niet kunnen laten hoor, af en toe ben ik ook geneigt om iemand te volgen haha, ma de dag erna ben ik het alweer vergeten of vind ik het niet meer interessant en vind ik weer een ander interessant topic:p:p

Deel Deze Pagina