Wij hebben ook een beker van mepal, maar dan niet een waar je de dop vanaf moet draaien om te drinken, maar met een pop-up dop. Deze: https://www.rostimepalshop.nl/naar-school/campus-kleur/drinkfles-campus-pop-up-275-ml-turquoise.html Voor mijn dochter van 2 is dat onderweg toch net wat makkelijker i.v.m. knoeien. Ik heb er nog nooit lekkage mee gehad. En omdat het kind de dop er niet zelf af en weer op hoeft te draaien lijkt me het risico op lekken ook kleiner. Je kunt ze kopen bij blokker, AH en dus op de website van mepal. Ik zie ze trouwens ook wel eens bij winkels als toysXL. Edit: Ik zie dat je al voorzien bent.
Hier lekt ie dus wel. Heb nu nieuwe rubbers en controleer altijd of de rubbers goed zitten. Dus we gaan het dit jaar weer proberen
Hier altijd Mepal. Leuk design en lekt nooit Wel met draaidop. Heb de pop-up 2 x gehad maar krijg deze niet goed schoon met de hand afwas. G heb geenvaatwasser). Op den duur toch schimmel/ zwarte aanslag op bodem en in de dop ondanks dat hij helemaal uit elkaar kan
Hier een beker met sportdop. El cheepo van de action en de zeeman. de duurste bekers hebben we gehad maar die gingen allemaal open. de goedkoopste met sportdop van de zeeman, wibra of action werken het beste, en als het plaatje weg gewassen is (cars of jake en de nooitgedacht piraten) kooen we gewoon een nieuwe van 1,79
zoon heeft een beker met draaidop van de action met mickey mouse, nog nooit gelekt maar hij gaat ook maar af en toe naar school dus bij intensief gebruik weet ik het niet. Dochter krijgt morgen de minny-variant
Wij hebben afgelopen jaar deze bekers regelmatig moeten vervangen. Als de tas op de grond valt schiet het klepje van de dop eraf of valt die hele dop uit elkaar (die moet je bij elke afwas uit elkaar halen, dus wordt het steeds losser). Ik was vooraf heel enthousiast over deze beker, maar achteraf viel het erg tegen.
Die mepal met pop up dop lekt hier als een malle. Heel irritant. Gebruik tegenwoordig de aluminium Cars bekers van de Action. En die lekken niet! Net als de Angry birds set van Xenos, maar dat is plastic en daar bewaar ik het liever niet een uur of 4 in ( overblijven ).
Hier ook goede ervaringen met de bekers met draaidop van Action. Gaan iedere dag mee en nog geen problemen mee gehad. Ze heeft een keer zo'n pop up beker van Mepal gehad maar die was niet echt kleuterproof. Die lag binnen een maand al uit elkaar. Deze kunnen wel een stootje hebben en ze krijgt hem makkelijk open.
Wij hebben deze en kan ermee schudden, op zijn kop houden en in de lucht gooien, maar nog niet aan het lekken. Nog maar kort in gebruik, maar bevalt prima. kleurrijke rvs retro drinkfles Blafre | kinderen-shop Kleine Zebra
Ik heb persoonlijk nogal een afkeer van drinktuiten. Handig voor in de auto, maar verder... Brrrr. Thuis en op school laat ik onze zoon liever uit een gewone open beker drinken.
Ivm hygiene? Hier gaat er alleen water in en hij is goed schoon te maken. Maar er zit behalve een sportdop ook schroefdop bij. Ik heb vandaag nog een flesje van Klean Kanteen besteld, daar las ik goede reviews over. Deze is om eens een zelfgemaakte smoothie oid mee te geven en daar kan zo uit gedronken worden. Maar kan je dus nog niet zelf vertellen hoe hij bevalt.