Bedankt voor het antwoord op mijn vorige vraag Maar ik zit met nog 1 vraag Ik zou graag van A tot Z willen weten wat ik naar het ziekenhuis mee zou moeten nemen voor mijzelf en de baby voor 3 dagen lang. Mvg, Natas
hoi Natas, heb je geen lijstje gekregen van het ziekenhuis? 3 stel schoon ondergoed, inclusief voedingsbehas of (bij flesvoeding) stevige behas zonder beugels 2 pyamas makkelijk shirt voor tijdens de bevalling schone kleding voor als je naar huis gaat 2 pakjes voor de baby 3 rompertjes voor de baby mutsje sokken voor de baby warm jasje of omslagdoek voor de baby voor als jullie weer naar huis mogen telefoonlijst (om familie en vrienden te bellen na de bevalling) fototoestel of filmcamera plus batterijen/oplader iets te lezen je dagboek toiletartikelen voor jezelf ponsplaatje van het ziekenhuis of, indien niet in bezit, verzekeringspapieren indien in je bezit, kopie van de zwangerschapskaart van de verloskundig iets om de baby in te vervoeren voor als jullie weer naar huis gaan Mirjam