Ik snap het niet meer, graag advies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bruisje, 2 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Beste Verloskundige..

Een vraag, want ik ben mijn lijf even kwijt.

Vorige maand had ik met 5,3 wk een miskraam, vruchtje verloren, testen vlak daarna negatief. geen kwalen meer.

op 22 december had ik weer een positieve test in handen. op 26 december begon ik weer met vloeien. sommige kwalen bleven vaag, de meesten waren direct weg. Echt krampen heb ik niet gehad, wel iets, maar niet meer dan bij een zwangerschap (vorige maand had ik ook geen krampen overigens dus dat zegt niet zoveel)

Het vloeien stopte na 3 dagen en heb nog wat na gedruppeld zeg maar. Dit was eergister echt helemaal over. Nu heb ik sinds gistermorgen ineens weer vreselijk pijnlijke borsten en ze zien er echt " zwanger" uit voor zover ik mijn lijf ken. Ik ben ook sinds gister morgen en ook vanmorgen weer misselijk opgestaan, opvliegers (warm/koud), weeig gevoel in mijn onderbuik.. steekjes her en der zoals ik die voelde bij de zwangerschap (heb 3 gezonde zwangerrschappen gehad en herken veel)
    Vanmorgn bij het opstaan dacht ik dat ik weer was gaan vloeien, maar nu heb ik ineens weer veel witte afscheiding (was net weer iets bruin, misschien nog oud bloed?) de afscheiding is veel meer dan 2 weken geleden toen ik positief teste.. ik heb op de 2e dag dat ik vloeide een test gedaan smiddags. deze was nagenoeg negatief. er was iets te zien, maar veel lichter dan de positieve test die ik een week eerder zag. als het hcg dan uit mijn lijf is dan kan ik toch niet ineens weer de kwalen terug krijgen?

Ik was juist zo "blij" met die negatieve test. nu kon ik weer verder.. Door de overduidelijke kwalen nu ga ik weer twijfelen..

Ik zit er over te denken om een test te doen, maar wil graag weten of dit zin heeft nu? Als deze positief is.. dan kan dit toch niet meer van de vmk zijn? ik was trouwens 4,4 wk nu toen ik begon te vloeien..
    23 november begon ik vorige maand te vloeien en dat heb ik als eerste dag van cyclus aangehouden. mijn cyclus was altijd 35 dgnen stipt, maar is het afgelopen half jaar steeds korter geworden en zat de afgelopen 3 maanden op 28/30 dgn...

Ik weet t gewoon ff niet meer.. mijn borsten en de afsheiding kan ik me zelf toch niet aanpraten.. tis zo zichtbaar.. de misselijkheid en de steekjes kunnen door mijn brein worden verzonnen weet ik...pfff.

sorry voor het onduidelijke gewauwel misschien, maar t maakt me allemaal zo onzeker.. we worden van het ene uiterste in eht andere geworpen afgelopen maanden en ik wil gewoon graag verder.. zwanger of niet zwanger..

Alvast bedankt voor het lezen en het antwoord....

Groetjes
    Bruis

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Ik heb inmiddels getest en die is positief nadat ie de 29e negatief was.. pffff...

Eigen vk gebeld..zij denkt dat ik nog zwanger ben, dat het een innestelbloeding is geweest...dat de nega test bij toeval nega was (vals of waardeloze urine) maar uiteraard kon ze niets met zekerheid zeggen.

krijg 13 januari echo...pfff

Deel Deze Pagina