Hallo Verloskundige, Een week geleden dacht ik ongesteld te worden, ik zeg dacht omdat ik er erg aan ben gaan twijfelen of ik de bloeding ook als menstruatie moet zien en ik vraag mij af of ik de gyn moet bellen waar ik onder behandeling ben voor vruchtbaarheidsonderzoek. Normaal gesproken ben ik altijd een dag of 4 hevig ongesteld (totaal 6 á 7 dagen) en daalt mijn temp ook die dagen. Mijn temp is altijd vrij hoog, maar deze maand dacht ik dat hij hoger was/is door een infectie in mijn lichaam waar ik antibiotica en prednison voor krijg (wat normaal koortsverlagend werkt). Mijn menstruatie bestond deze keer uit één dag waarbij ik soms gedurende die dag hevig ongesteld was, maar verder is het bij een lichte menstruatie gebleven van totaal vijf dagen. Het was zo licht dat ik voldoende had aan een inlegkruisje. Ook had ik de dagen voor de bloeding een flinke daling in mijn temp en toen gebruikte ik nog geen medicijnen. Ik heb een zw.test gedaan op de 3e dag van mijn menstruatie en die was negatief. Kan het zijn dat het een innestelingsbloeding is geweest en is het verstandig om de gyn te bellen of kan ik deze ronde als niet raak zien? Bvd! Groetjes, Giegel
hoi, een innestelingsbloeding duurt maar heel kort en die verwacht je ook niet op je NOD maar al een weekeerder. Ik denk dat je deze ronde als niet zwanger moet beschouwen. Mirjam