Hee Meiden, Ik vroeg me af of jullie ook pijn voelen rond je eisprong bij het vrijen? Bij mij moet hij echt zeg maar een beetje voorzichtig doen want het doet anders veel te veel pijn hahaha Hebben jullie dat ook? Liefs Romy
Ja, heb ik ook weleens last van. Krijg krampjes in m'n baarmoeder als het er te ruig aan toe gaat zeg maar... Vervelend he?!?! Want moet eigenlijk toch ook wel een beetje leuk blijven...
Ja best heel vervelend, want juist als het belangrijk is om te vrijen doet het bij mij een beetje pijn, en kan ik daardoor er niet volop van genieten...
Oh dat dat heb ik ook heel vaak rond mijn eisprong en dan kan ik echt niet klussen hoor Heel vervelend want als ik dan nou eens door kon zetten dan, miss was het dan al raak geweest............
Ja het doet echt pijn he, ik bijt maar op mijn tandjes en zeg tegen manlief dat hij zachtjes moet doen... Maar fijn is anders.. Gelukkig heb ik het niet elke cyclus, soms is de pijn veel minder.
Heb ik ook wel eens, alhoewel ik het niet echt pijn kan noemen, eerder een soort druk. We kunnen dan wel nog vrijen hoor, alleen beetje kalmer aan
Ja hier ook, de eisprong doet bij mij sowieso altijd behoorlijk zeer. Ik heb eigenlijk geen test nodig voel hem heel duidelijk altijd aankomen.